203میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان چهارمحال و بختیاری پرداخت شد


203میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

شهرکرد -ایرنا- مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری از پرداخت  203 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در کمترین زمان و با سرعت و سهولت دامدار کارت به کشاورزان استان خبر داد.

هوشنگ طاهری میرقائد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات برای حمایت از تولیدکنندگان و رونق واحدهای تولیدی دام و طیور در کمتر از یک هفته از آغاز پرداخت تسهیلات طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها پس از معرفی از طریق سامانه سیتا سازمان جهاد کشاورزی پرداخت شد.

به گفته وی، در این مدت ۳۵۹ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۰۳ میلیاردریال در استان به دامداران پرداخت شد.

مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: این تسهیلات با نرخ های ۱۰ ، ۱۲ و ۱۵ درصد است که پس از معرفی متقاضیان از سوی سازمان جهادکشاورزی از طریق سامانه سیتا، برای تامین نهاده‌های مورد نیاز در اختیار تولیدکنندگان برای رونق واحدهای تولیدی دام و طیور قرار می‌گیرد.

وی به فعالیت و حضور کارکنان بانک کشاورزی استان در روزهای تعطیل جمعه ،شنبه و یکشنبه مورخ ۱۳، ۱۴ و ۱۵ خرداد و پرداخت تسهیلات طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها اشاره کرد و گفت: این تسهیلات برای تامین نهاده‌های مورد نیاز در اختیار تولیدکنندگان و برای رونق واحدهای تولیدی انواع دام سبک و سنگین، طیور گوشتی و تخم‌گذار و پرورش آبزیان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۶۷هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی است و سالانه ۱.۵میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در استان تولید می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟