بچه مسجدی های کانون نورالرضا عنبرآباد میلاد امام رضا (ع) را جشن گرفتند


محمد مهدوی فر گفت: در آستانه سالروز ولادت امام رضا...
محمد مهدوی فر گفت: در آستانه سالروز ولادت امام رضا (ع) جشن بزرگ ضامن آهو برگزار شد.

«محمد مهدوی فر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در آستانه سالروز ولادت امام رضا (ع) جشن بزرگ ضامن آهو برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد افزود: این جشن باشکوه با حضور پر شور اهالی روستا همراه با برنامه های شاد و متنوع برگزار شد.

وی بیان کرد: مولودی خوانی، سخنرانی در خصوص کرامات امام رضا (ع) و مسابقه پرسش و پاسخ بخشی از ویژه برنامه های جشن ضامن آهو بود.

مهدوی ابراز کرد: البته با همت بچه مسجدی های کانون جشن های دهه کرامت را در ۲ روستای همجوار نیز برگزار کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد ادامه داد: در کنار برگزاری جشن های دهه کرامت ایستگاه های صلواتی نیز برپا شد و در این ایستگاه ها با شربت و شیرینی از عاشقان امام رئوف پذیرایی شده و همچنین پشت ماشین نویسی با محتوای میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) انجام شد.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های دهه کرامت، برگزاری دوره های مشاوره خانواده ویژه همسران بود که با محوریت آموزش سبک زندگی اسلامی برگزار شد.

مهدوی اضافه کرد: همچنین مسابقه نقاشی برای گروه سنی کودکان برگزار شده و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد عنوان کرد: علاوه بر این در دهه کرامت طرح کمک مومنانه با اولویت کمک به خانواده های نیازمند محله مسجد اجرا شد.

وی در خاتمه یادآور شد: از سایر برنامه های این دهه مبارک، اجرای طرح قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) بود که هم زمان با شب میلاد این امام همام اجرا شد.

پایان پیام/586