بهترین ریمل های ایرانی و خارجی را از مو تن رو تهیه کنید


آرایش چشمی بخشی از اصلی ترین آرایش چهره را به خود اختصاص داده و برای آن...
آرایش چشمی بخشی از اصلی ترین آرایش چهره را به خود اختصاص داده و برای آن که بتوانید حداکثر زیبایی خود را به دست بیاورید، باید در خصوص آرا...

آرایش چشمی بخشی از اصلی ترین آرایش چهره را به خود اختصاص داده و برای آن که بتوانید حداکثر زیبایی خود را به دست بیاورید، باید در خصوص آرایش چشمی دقت کافی داشته باشید. در میان تمام لوازم آرایش چشمی، ریمل از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و اثرگذاری بالاتری در زیبایی چشم ها خواهد داشت. از این روی همیشه برای خرید ریمل باید دقت و حساسیت بیشتری به خرج داد تا ضمن داشتن کیفیت لازم در زیبایی مژه ها و چشم ها، عاری از مواد مضر بوده و برای چشم ها نیز عارضه ای به همراه نداشته باشد.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به بهترین و برترین ریمل های ایرانی و خارجی موجود در بازار لوازم آرایشی بیندازیم.

بهترین ریمل های ایرانی و خارجی

از بهترین ریمل هایی در میان برندهای ایرانی و خارجی، می توان به موارد زیر اشاره کرد که به لحاظ کیفیت و حفظ سلامت چشم ها در شرایط ایده آلی قرار دارند.

ریمل میبلین

ریمل میبلین از قوی ترین برندهای موجود در بازار بوده و تنوع قابل توجهی در محصولات خود دارد. به این شکل شما می توانید ریمل حجم دهنده، پرپشت کننده و ... را در میان انواع ریمل های میبلین یافته و به راحتی محصول مطابق با انتظار خود را از سبد کالایی آن خریداری کنید. ترکیبات ریمل های میبلین با داشتن ویتامین های موثر در سلامت مژه ها، به داشتن مژه هایی سالم و پرپشت کمک می کند. در حقیقت با استفاده از ریمل های میبلین، مشکل همیشگی ریزش مژه ها بر اثر ریمل زدن زیاد را تجربه نخواهید کرد.

 

ریمل لورال

همیشه زمانی که برای خرید یک ریمل جدید تصمیم می گیرید، زیمل های لورال از جذاب ترین گزینه ها هستند. به ویژه ریمل کربن بلاک لورال همیشه شهرت و محبوبیت زیادی داشته و رنگ سیاه آن، باعث می شود تا مژه ها بیش از حد انتظار گیرا به نظر برسند.

اگر تصمیم به خرید یک ریمل حرفه ای دارید، ریمل لورال می تواند به خوبی انتظارات شما را براورده سازد. شما ممکن است برای پرپشت نشان دادن مژه های خود، مدل حجم دهنده این برند را انتخاب کرده یا به سراغ ریمل لورال با خرده مژه بروید. همین طور ریمل لورال بلندکننده مژه ها، برای آن دسته از افرادی که مژه های کوتاه دارند، کاملا مناسب است.

در نظر داشته باشید که برای افراد با چشم های حساس، ریمل  های لورال از بهترین گزینه ها محسوب می شوند. به این شکل نگرانی بابت واکنش های آلرژیک چشم های خود در برابر مواد آلرژی زایی که در ترکیب برخی از مایه ریمل ها هستند نخواهید داشت.

ریمل لانکوم

برند لانکوم از قدیمی ترین برندهای لوازم آرایشی بوده که در ایران نیز همیشه طرفداران زیادی داشته است. اگر به دنبال ریملی قوی و با ترکیب عالی و دوام بالا هستید، ریمل لانکوم می تواند محصول محبوب شما باشد. به طور خاص ریمل حجم دهنده و پرپشت کننده لانکوم، برای افرادی که مژه هایی کم پشت و کم رنگ دارند، فوق العاده بوده و باعث می شود که مژه ها پررنگ و پرپشت به نظر برسند. 

پس از استفاده از ریمل حجم دهنده و پرپشت کننده لانکوم، مژه های شما انبوه به چشم آمده و آرایش چشمی تان تکمیل خواهد شد. 

ریمل میبلین

 

ریمل مای

اگر به دنبال یک ریمل ارزان قیمت که در عین حال دارای کیفیت مناسبی در عملکرد باشد، هستید؛ ریمل مای ممکن است گزینه ای ایده آل برای شما باشد. به خصوص برای آرایش سبک روزانه و در رفت و آمدهای معمولی، استفاده از ریمل مای فوق العاده بوده و ماندگاری آن برای آرایش های معمولی، کاملا رضایت بخش است

از آن جایی که برای آرایش سبک روزانه، معمولا به دنبال محصولات ارزان قیمت تری هستیم، ریمل های برند مای، کاملا انتظارات به لحاظ قیمتی و عملکردی را برآورده می کنند.

ریمل کالیستا

یکی دیگر از برندهای با قیمت مناسب و در عین حال با کیفیت تاثیرگذاری رضایت بخش، ریمل های برند ایرانی کالیستا هستند. این برند توانسته در سال اخیر، حجم بزرگی از توجه بازار را به دست آورده و رضایت مشتریان از محصولات آن نیز کاملا بالا ارزیابی شده است.

برند ایرانی کالسیتا از بهترین مواد اولیه در ساخت و تولید محصولات خود استفاده کرده و به ویژه در لاین محصولات آرایش چشمی چون ریمل ها، فرمولاسیون محافظ سلامت چشم ها و مژه ها را دارد. از این روی حتی اگر چشم هایی حساس به مواد آرایشی داشته باشید، می توانید از ریمل های کالیستا استفاده کرده و مشکلی از این بابت را تجربه نکنید.

ریمل لورال

 

نکات مهم برای خرید بهترین ریمل خارجی و ایرانی

برای خرید یک ریمل مناسب ایرانی یا خارجی، حتما به موارد زیر دقت داشته باشید:

1.     پیش از هر چیزی وضعیت مژه های خود را بررسی کنید. ممکن است مژه های شما به ریمل بلندکننده یا حجم دهنده نیاز داشته باشند.

2.     حتما در خصوص برند ریمل تحقیق کرده و از کیفیت و اصالت آن مطمئن باشید.

3.     با خرید از یک فروشگاه معتبر لوازم آرایشی نظیر فروشگاه اینترنتی مو تن رو، بهترین ریمل ها با اطمینان از اصل بودن کالا و همین طور بهترین قیمت رقابتی، دریافت کنید.

به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که بهترین ریمل ایرانی یا خارجی، مناسب مژه های خود را انتخاب کرده و حداکثر زیبایی چشم های خود را به دست خواهید آورد.

کلام آخر

در بالا به معرفی برخی از بهترین برندهای ریمل های ایرانی و خارجی پرداختیم. در فروشگاه اینترنتی مو تن رو، می توانید با دنبال کردن محصولات مختلف در این گروه کالایی، بهترین ریمل متناسب با شرایط مژه های خود را انتخاب و خریداری کنید. شما معمولا ریمل مورد استفاده خود را از چه برندی خریداری می کنید؟ برندهای ایرانی یا خارجی؟ چه تفاوت قابل توجهی میان برندهای ایرانی و خارجی در خصوص انواع ریمل مژه وجود دارد؟ تجربه خود در این مورد را در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید