پنج فوتبالیست کیش به اردوی تیم ملی جوانان فوتبال دعوت شدند


پنج فوتبالیست کیش به اردوی تیم ملی جوانان فوتبال دعوت شدند

کیش - ایرنا - رییس هیات فوتبال جزیره کیش گفت: پنج نفر از فوتبالیست های این جزیره به اردوی نهایی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان کشور دعوت شدند.

محمود پازوکی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پارسا رنجبر، پویا انصافی، مهدی خجسته، افشین زادسر و احسان علی پور پنج بازیکن این جزیره هستند که در پی استعدادیابی انجام شده در کیش با حضور نمایندگان فدراسیون و کمیته جوانان فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی توانستند جواز حضور در اردو نهایی انتخابی تیم ملی جوانان را کسب کنند.
وی با بیان اینکه این اردو یکم تا چهارم تیر در مرکز ملی فوتبال برپا می شود افزود: باعث افتخار جزیره کیش است که این تعداد از بازیکن های جوانان به مرحله نهایی انتخابی اردو تیم ملی دعوت شده اند.
پازوکی اضافه کرد: از کمیته جوانان و کمیته استعدادیابی هیات فوتبال و مربیان، از خانواده های که بازیکن ها را در این مسیر حمایت می کنند تشکر می کنم.
کیش ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و ۴ برابر میزان جهانی است‌.
هم اکنون ۴۰ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که مرکز ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.
این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی