مبارزه با قاچاق مواد مخدر نیازمند تحول و بازنگری جدی است


مبارزه با قاچاق مواد مخدر نیازمند تحول و بازنگری جدی است

بندرعباس- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: مبارزه با تولید، قاچاق و توزیع انواع مواد مخدر نیازمند تحول و بازنگری جدی است، تا به اهداف مورد نظر برسیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احسان کامرانی پنجشنبه شب درنشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هرمزگان ، با اشاره به اهمیت مبارزه دقیق با مواد مخدر، افزود: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به دلیل آثار سویی که در جامعه دارد از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی ادامه داد: انجام مطالعات علمی در زمینه مقابله و مبارزه با مواد مخدر با بهره گیری از ظرفیت دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی در این رابطه ضروری است.

کامرانی تصریح کرد: ایجاد شرایط مناسب برای اشتغال جوانان و مهیا کردن محیط های سالم و شاداب برای گذراندن اوقات فراغت با تفریحات سالم می تواند در جلوگیری از گرایش جوانان به مصرف مواد مخدر تاثیر گذار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با تاکید بر تقویت توان نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر، گفت: نیروی انتظامی اعم از پلیس مبارزه با مواد مخدر، دریابانی و مرزبانی در امر مبارزه با این پدیده شوم از نظر بودجه، نیروی انسانی و تجهیزات نیازمند حمایت ویژه هستند و از همه ظرفیت ها برای تقویت این نیروها باید بهره گرفته شود.

وی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران در امر مبارزه با مواد مخدر هزینه های بسیار داده تا از گسترش این پدیده در جهان جلوگیری شود و ایران در این زمینه نیازمند حمایت جامعه بین الملل است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به در پیش بودن هفته مبارزه با مواد مخدر و با تاکید بر بیان تاثیرهای سوء مواد مخدر بر سلامت جامعه، گفت: در هفته مبارزه با مواد مخدر دستاورد های کارامد استان در زمینه مبارزه با این پدیده و همچنین اجرای برنامه های پیشگیری و آگاهی بخشی در دستور کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان