2سرنشین خودروی حامل سوخت قاچاق در سیریک در آتش سوختند


2سرنشین خودروی حامل سوخت قاچاق در سیریک در آتش سوختند

بندرعباس- ایرنا- فرمانده انتظامی سیریک از وقوع حادثه رانندگی بین نیسان وانت حامل سوخت قاچاق با یکدستگاه پژو 405 که محافظ این خودرو بوده در حوزه جو محله سیریک-میناب و فوت هر2 راننده براثر آتش سوزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ فرهاد چراغی روز جمعه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: در بررسی های اولیه ماموران از محل حادثه ، مشخص شد یک دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق بوده و یکدستگاه پژو ۴۰۵ محافظ آن بوده است.

وی افزود: راننده خودروی پژو با مشاهده خودروی پلیس که در حال تردد در سطح جاده بوده تغییر مسیر داده و سعی داشته راننده نیسان را از حضور پلیس مطلع نماید که به علت سرعت بالا و عدم کنترل وسیله نقلیه با خودروی نیسان سوخت بر برخورد می‌کند که بر اثر این حادثه انفجاری رخ داده و هردو خودرو سریعا دچار حریق می گردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیریک با بیان اینکه این حادثه بدون هیچ گونه تعقیب و گریز و تیراندازی از سوی مأموران رخ داده ، اظهار داشت: متأسفانه در این حادثه و در شانه جاده ، این دو دستگاه وسیله نقلیه با یکدیگر برخورد کرده و دچار حریق کامل شده و هر دو راننده جان خود را از دست داده اند.

سرهنگ چراغی با بیان اینکه با تلاش عوامل آتش نشانی حریق اطفاء و ترافیک نیز در آن محور روان می باشد ، تصریح کرد: پلیس بارها مخاطرات حمل سوخت با خودروهای سواری و نیسان و همچنین تردد غیر ایمن تریلی های حامل سوخت را هشدار داده و متاسفانه هر از چند مدت یک حادثه مربوط به این نوع ترددها را شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان سیریک با اشاره به اینکه بررسی این حادثه همچنان ادامه دارد، تأکید کرد: خطرات این نوع سوانح فقط متوجه خودروهای سوخت بر نیست و با توجه به وقوع آتش سوزی برای سایر ترددها نیز بسیار خطر آفرین و مرگبار است.

شهرستان سیریک در شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان