آشنایی با لایت فارکس


لایت فارکس یکی از قدیمی‌ترین بروکرهای فارکس است. این بروکر از همان...
لایت فارکس یکی از قدیمی‌ترین بروکرهای فارکس است. این بروکر از همان ابتدای فعالیت فارکس به یک کارگزار مهم، در سراسر جهان تبدیل شد و یکی از موفق‌ترین بروکرهای دنیا نام گرفت. د...

لایت فارکس یکی از قدیمی‌ترین بروکرهای فارکس است. این بروکر از همان ابتدای فعالیت فارکس به یک کارگزار مهم، در سراسر جهان تبدیل شد و یکی از موفق‌ترین بروکرهای دنیا نام گرفت. دفتر مرکزی این بروکر در جزایر مارشال (جزیره‌ای در اقیانوس آرام) قرار گرفته شده و به اروپاییان از دفتر قبرس در جنوب ترکیه خدمات رسانی می‌کند. این دفتر در لیماسول، قبرس ایجاد شده و کشورهای اتحادیه اروپا می‌توانند از این دفتر خدمات‌گیری کنند. به تازگی لایت فارکس نام خود را به لایت فایننس تغییر داده است. لایت فایننس، به کاربران دیگر در جهان مانند ویتنام، ایران، اندونزی، نیجریه، هند، نیکاراگوئه، قرقیزستان و فیلیپین خدمات رسانی می‌کند. 

می‌دانید و اگر اهل معامله در بازارهای اررز دیجیتال باشید شما هم نام بروکر لایت فارکس را شنیده‌اند. در سال 2005 لایت فارکس شروع به کار کرده و بیش از پانزده سال است که در این بازار مشغول به فعالیت است.

شما می‌توانید در لایت فارکس ارز‌ها، کالا‌ها، سهام، شاخص‌ها و ارز‌های دیجیتالتان را معامله کنید.

لایت فارکس مدعی است که روزانه سیصد حساب جدید و پانصدهزار مشتری از سراسر در این بروکر فعالیت می‌کنند. این وب سایت به پانزده زبان زنده دنیا و از جمله زبان فارسی ترجمه شده است و کاربران می‌توانند به راحتی از امکانات موجود در این سایت بهره ببرند.

 لایت فارکس برای چه کسانی مناسب است؟

آشنایی با لایت فارکس

لایت فارکس دارای حساب سنتی است. به این معنا که همه کاربران می‌توانند در این بازار فعالیت کنند. به‌ویژه کاربران مسلمان که دغدغه پول حلال را دارند این حساب برای آنها مناسب است. این عمل مهمترین دلیلی است که لایت فارکس را در بین کاربران آن بسیار محبوب کرده و آنها را ترغیب می‌کند تا با این بروکر کار کنند. با یک دلار می‌توانید در این بروکر افتتاح حساب داشته باشید. این مزیت باعث شده تا کسانی که سرمایه کافی برای ورود به بازار معاملات را ندارند، بتوانند از این بروکر استفاده کافی را داشته باشند. اگر سرمایه کمی دارید این بروکر برای شما مناسب است. این اقدام بروکر لایت فارکس باعث شده است تا دیگر بروکرهای فارکس نیز حساب‌های سنتی شبیه به لایت فارکس را برای مشتریان خود قرار دهند.  پیشنهاد ما این است که از بروکر‌های معتبر و با سابقه استفاده کنید.

بازار فارکس در بین مردم مجبوب بوده و همین امر باعث می‌شود که، متأسفانه بروکر‌های متقلب و سودجو در این بازار افزایش پیدا کنند. باید توجه داشته باشید که بروکر به شما خدمات ارائه کند و پشتیبانی فارسی نیز داشته باشد. اگر تمایل دارید جزئیات حساب و مشخصات تمامی بروکر‌های معتبر و فعال در فارکس را مشاهده کنید، پیشنهاد ما این است حتماً صفحه معتبرترین بروکرهای فارکس را مورد بررسی قرار دهید.

آشنایی با لایت فارکس

 

از حساب‌های بروکر لایت فارکس چه می‌دانید؟

در کارگزاری لایت فارکس به دو نوع حساب معاملاتی دسترسی خواهید داشت. شما به عنوان تریدر اولین حساب را می‌توانید از بین حساب‌های کلاسیک و ECN موجود در این بروکر انتخاب کنید. پس از ثبت نام و احراز هویت، اقدام به واریز وجه نموده و از خدمات آن استفاده کرده و به معاملات خودتان مشغول شوید. دو حساب فوق دارای حساب سنتی نیز هستند و برای افرادی که دارای سرمایه کمی هستند، بسیار مناسب است.

تنها با واریز ۵۰ دلار می‌توانید در این بروکر افتتاح حساب کنید. حداکثر لوریجی برای استفاده از حسابی که در اختیارتان گذاشته شده (1:500) است. هر حساب معاملاتی دارای جزئیات و پاداش‌های مختلفی است. برای آشنایی با مشخصات، جزئیات، و آموزش‌های تصویری برای ثبت نام در بروکر لایت فارکس به صفحه بررسی و ثبت نام بروکر لایت فارکس مراجعه کنید.

بروکر لایت فارکس از دو پلتفرم برای تریدرها پشتیبانی می‌کند. این دو پلتفرم متاتریدر 4 و متاتریدر 5 هستند که بیشترین کاربرد را در بین معامله‌گران داشته‌اند. با توجه به سبک و نیاز تجاری خود، یکی از این دو پلتفرم را برای شروع معاملات خودتان انتخاب کنید.

به دلیل سختی جابه‌جایی پول با کارت‌های اعتباری و روش‌های معمول بین‌المللی، این بروکر روش‌های واریز ریالی را با تاپ چنج، وبمانی و رمز ارزها را در اختیار کاربران قرار داده است. بروکر لایت فارکس روش‌های واریز و برداشت مختلفی را برای کاربران ایرانی در نظر گرفته و شما می‌توانید از این روش‌ها برای واریز و برداشت اقدام کنید.

یکی از پرکاربردترین روش‌های انتقال وجه در سال‌های اخیر استفاده از رمز ارز‌های دیجیتال مانند اتریوم، بیت‌کوین، تتر و ریپل است. با افزایش استفاده از ارز‌های دیجیتال، این امکان پدید آمده تا به آسانی بتوان با رمز ارز‌های دیجیتال حساب‌تان را در دیگر بروکرها و بالاخص بروکر لایت‌فارکس، شارژ کرده و از امکانات آن استفاده کنید. با استفاده از امکانات این کارگزاری درآمد خود را به شکل رمز ارز‌ دریافت کنید، رمز ارز نیز یک روش انتقال پول است که در برخی اوقات سود بیشتری را نصیب شما خواهد کرد.

آشنایی با لایت فارکس

تجارت با لایت فارکس

کارگزاری‌های قدرتمند زیادی در این مارکت مشغول به فعالیت هستند و البته حقیقتاً لایت فارکس تنها بروکر موجود در بازار فارکس نیست. لایت فارکس سابقه فعالیت طولانی‌تری در فارکس داشته و می‌تواند گزینه مطرحی برای فعالیت‌های شما در این بازار باشد. کاربران متعدد، پشتیبانی فارسی، روش‌های واریز و برداشت مناسب و آسان برای ایرانیان و دیگر کاربران خارجی از مزیت‌های لایت فارکس است.

توجه داشته باشید که هر بروکری ضعف‌ها و نقاط قوت خودش را دارد. از ضعف‌های بروکر لایت فارکس همانند برخی دیگر بروکرها می‌توان به نداشتن رگوله معتبر بین‌المللی، نداشتن تنوع در حساب‌های معاملاتی و اختلال در برخی سرورها اشاره داشت.

فارغ از جنبه‌های دوست‌داشتنی بروکرها، ممکن است هر بروکری در زمان‌های متفاوت، ایراداتی را داشته باشد. احتیاط کنید تا یک کارگزاری مناسب را انتخاب کرده و از سابقه خوب آن اطمینان پیدا کنید تا فعالیت‌های شما در آن بروکر به ضرر شما تمام نشود. قبل از ثبت نام در هر کارگزاری مدتی او را زیر نظر داشته و خصوصیات مثبت و منفی آن را بررسی کنید. برای این کار می‌توانید مدتی بروکر مدنظرتان را در حساب‌های آزمایشی یا دمو امتحان کنید. تحلیل و عملکرد خودتان را بالا ببرید تا این عملکرد شما باعث ‌شود علاوه بر کسب مهارت بیشتر، نقاط ضعف بوکرتان را شناسایی کنید.

هشدار! توجه کنید فعالیت در بازارهای مالی با ریسک همراه بوده و ممکن است باعث از بین رفتن سرمایه شما شود.