راهنمای خرید ست مردانه ورزشی-راحتی (سوییشرت شلوار یا تیشرت و شلوار)


پوشیدن لباس ست، خوشتیپی و استایل مردان را کاملا متفاوت می کند. با توجه به...
پوشیدن لباس ست، خوشتیپی و استایل مردان را کاملا متفاوت می کند. با توجه به این که تابستان زمان خوبی برای پوشیدن انواع تیشرت مردانه است، در این مطلب انواع شلوار و تیشرت را توضیح خواهیم داد تا با توجه به آن ها بتوانید ست مردانه بعدی خود را...

پوشیدن لباس ست، خوشتیپی و استایل مردان را کاملا متفاوت می کند. با توجه به این که تابستان زمان خوبی برای پوشیدن انواع تیشرت مردانه است، در این مطلب انواع شلوار و تیشرت را توضیح خواهیم داد تا با توجه به آن ها بتوانید ست مردانه بعدی خود را انتخاب کنید.

همچنین چند ایده را برای ست تیشرت و شلوار مردانه معرفی خواهیم کرد. پس تا انتها همراه ما بمانید.

پیش از اقدام برای خرید ست تیشرت و شلوار مردانه، باید بدانید هر شلوار چه ویژگی هایی دارد. بنابراین در ادامه انواع شلوارهای مردانه را معرفی می کنیم که بدانید با چه استایلی بیشتر هماهنگی دارند. ست مردانه شما را یکی از شلوارهای زیر می تواند تشکیل دهد.

ست تیشرت و شلوار دایان شاپ

شلوار اسلش پای ثابت ست مردانه ورزشی و راحتی

شلوار اسلش یک نوع پوشش اسپرت و امروزی است که هم آقایان و خانم ها می توانند از آن استفاده کنند که معمولاً به راحتی در پا قرار می گیرد و اندازه کمر آن نیز با استفاده از کشش مخصوص قابل تغییر است. برخی از مردم، بگ و اسلش را با هم اشتباه می گیرند درحالی که این دو با یکدیگر تفاوت دارند. بگ دارای حالت گشادتری است و بیشتر توسط افراد چاق در محیط خانه استفاده می شود. بسیاری از جوانان از Cargo Joggers برخلاف جین و کتان کلاسیک در محیط خانه، محیط های ورزشی و حتی برای طبیعت گردی استفاده می کنند، زیرا علاوه بر زیبایی و راحتی، دوام و کیفیت مناسبی هم دارد.

فروشگاه اینترنتی دایان شاپ

شلوار بنگال

این شلوار در قدیم بیشتر توسط افراد نظامی مورد استفاده واقع می شد اما امروزه به عنوان شلوارهای راحتی محبوبیت پیدا کرده است. بسیاری از مردان زمان رفتن به کوهنوردی، بیرون از شهر یا مسافرت از شلوار بنگال استفاده می کنند.

ویژگی خوب این شلوارها استفاده از آن ها در هر موقعیتی است، گرچه مناسب مکان های رسمی یا محیط های کاری نیستند. یک ویژگی دیگر شلوار بنگال تعداد بالای جیب های آن ها است که می توانید داخلشان وسایل خود را قرار دهید. رنگ خاکی و زیتونی این شلوار طرفدار بیشتری دارد.

ست تیشرت و شلوار مردانه شما را می تواند یک شلوار بنگال و یک تیشرت گشاد و راحت تشکیل دهد تا یک استایل شیک برای فصل تابستان داشته باشید.

شلوار دمپا گشاد

شلوارهای دمپاگشاد مچ پاهای لاغر و پر را به خوبی می پوشانند و با توجه به این که جنس آن ها از کتان، پارچه نخی یا الیاف مصنوعی است، برای هر استایل و سلیقه ای جور هستند. البته حواستان باشد اگر ست شما را شلوار دمپا گشاد تشکیل می دهد، آن را در موقعیت های غیررسمی استفاده کنید. همچنین بهتر است این شلوار را در کنار یک تیشرت آستین بلند بپوشید.

شلوار گرمکن یا ورزشی

زمان خرید ست تیشرت و شلوار مردانه باید به محلی که می خواهید از آن استفاده کنید، دقت داشته باشید. به عنوان مثال شلوارهای گرمکن یا ورزشی مردانه برای کاربردهایی مانند باشگاه، کوهنوردی یا دوی روزانه خوب هستند.

چنین شلوارهایی معمولا از جنس الیاف مصنوعی تولید می شوند تا قدرت کشسانی داشته باشند و در بدن حالت جذب بگیرند. یک ویژگی این ست تنوع رنگ و طرح بالای آن است. اگر ساده پوش هستید، می توانید شلوارهای اسلش را انتخاب کنید که زیپ نیز دارند.

این شلوار را اگر با کفش کتونی و تیشرت ورزشی تکمیل کنید، یک ست تیشرت و شلوار شیک خواهید داشت که البته رسمی نیست.

خرید ست سوییشرت و شلوار دایان شاپ

انواع ست مردانه

خوش پوش بودن علاوه بر ایجاد ظاهری دلنشین و زیبا، تأثیر مثبتی نیز در افزایش اعتماد به نفس اجتماعی دارد و نظر دیگران را نسبت به شما جلب می کند. برای تحقق این هدف، می توانید از ست های مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید پیراهن مردانه را با شلوار مردانه را بپوشید و در محیط کار حاضر شوید.

وجود هماهنگی میان پوشاک و اکسسوری های مختلف مورد نظر ضروری است، زیرا عدم وجود آن شما را حتی بد تیپ نشان می دهد. این موضوع در خرید اینترنتی ست مردانه اهمیت بیشتری دارد، زیرا در خرید آنلاین شما نمی توانید محصول را لمس کنید و فقط مشخصات آن را می خوانید. در ادامه به معرفی برخی از ترکیب های جذاب برای آقایان می پردازیم.

ست سوییشرت و شلوار

ترکیب سوییشرت های پاییزی با شلوار مناسب و کفش مردانه اسپرت، استایل بسیار زیبایی برایتان خلق می کند که می توانید از آن در روزهای ابتدایی نیمه دوم سال استفاده نمایید. در انتخاب هر دو جز، حتماً به هماهنگی آن ها با فرم بدنتان توجه داشته باشید. به عنوان مثال پوشیدن لباس های تمام تیره، بدن را لاغرتر از حالت عادی نشان می دهد.

در نقطه مقابل پوشاک روشن، موجب نمایان شدن هیکل و بدن می شود. با آگاهی نسبت به فرم بدن خود بهترین رنگ را انتخاب کنید.

در انتخاب سوییشرت ترجیحاً به سراغ مدل های طرح دار نروید و مدل های ساده را در اولویت خرید قرار دهید.

ست تیشرت و شلوار

تیشرت مردانه تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی دارد و براساس سلیقه خود می توانید هرکدام را انتخاب و هماهنگ کنید. به طور مثال پوشیدن تیشرت یقه دار جودون با شلوار جین، جذابیت فوق العاده ای به استایل شما می دهد.

سایز تیشرت و شلوار باید کاملاً متناسب با بدن شما باشد و وجود تناسب میان رنگ آن ها نیز ضروری است. می توانید بلوزهای آستین کوتاه روشن را با شلوار جین تیره در روزهای گرم سال بپوشید تا تیپ تابستانه جذابی داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی دایان شاپ



انواع تیشرت مردانه

تیشرت یکی از پوشش های اصلی مردان است که محبوبیت بالایی بین آن ها دارد. دلیل آن را باید تنوع بسیار زیاد در مدل، طرح و رنگ این لباس ها بدانیم. در بازار می توانید زمان «خرید ست تیشرت و شلوار مردانه»، مدل های زیادی را پیدا کنید که البته بهتر است هر کدام را بشناسید. بنابراین در ادامه انواع تیشرت را معرفی خواهیم کرد.

تیشرت چاپی

تیشرت مردانه چاپی بیشترین استفاده را دارد. بسیاری از تولیدکنندگان برای افزایش تنوع و طرح تیشرت های خود، عکس ها یا نوشته های زیبایی را روی آن ها چاپ می کنند. معمولا تیشرت چاپی بیشتر در بین پسرهای نوجوان طرفدار دارد نه افرادی که یک «ست مردانه» رسمی می خواهند.

پسرهای نوجوان و حتی در ابتدای دوران جوانی خود می توانند این تیشرت را با شلوار کتان و جین ست کنند.

تیشرت یقه دار

زمان خرید تیشرت باید به دقت کنید مدل های مختلف ممکن است یقه دار یا بدون آن باشند. در گذشته تیشرت ها یقه نداشتند اما با گذشت زمان و تبدیل آن ها به یک نوع پوشش رسمی، تغییراتی از جمله برخورداری از یقه، پیدا کردند.

تیشرت های یقه دار را به اسم تیشرت پولوشرت می شناسند که خود آن انواع گوناگونی دارد. از جمله:

مدلی که در کنار یقه، دو یا چند دکمه تا روی سینه دارد.

تیشرت هایی که یقه آن ها به شکل هفت یا V است و اصطلاحات یقه هفت نامیده می شوند.

تیشرت های یقه گرد

تیشرت های یقه قایقی که برششان به طرف شانه ها و بازتر بوده و راحتی آن ها از نوع قبلی بیشتر است.

تیشرت اسپرت

تیشرت های اسپرت در هر ست مردانه ای جایی برای خود دارند. این تیشرت ها را براساس کاربرد آن ها می توان در دو دسته معمولی و ورزشی قرار دارد. نوع ورزشی همان طور که می توان حدس زد بیشتر در تن ورزشکاران آماتور و حرفه ای دیده می شوند.

تیشرت های اسپرت را معمولا از جنس الیاف طبیعی و سازگار با بدن تولید می کنند تا جلوی تعرق بیش از حد بدن و کم آبی گرفته شود.

زمان خرید شلوار مردانه به چه نکاتی دقت کنید

قبل از خرید ست تیشرت و شلوار مردانه، باید بدانید انتخاب شلوار باید با توجه به نکاتی انجام شود که در ادامه توضیح می دهیم.

حالت شلوار

مهم است بررسی کنید پارچه شلوار چطور در بدن قرار می گیرد. اگر شلوار بخواهد بیش از حد تنگ یا گشاد باشد، آن ست مردانه را بی خیال شوید. چون استایل و تیپ شما را به هم خواهد ریخت.

به همین شکل حالت ایستادن شلوار نیز اهمیت دارد. بررسی کنید بین قسمت های مختلف بدنتان یعنی مچ، ران و ساق پا به اندازه کافی پارچه استفاده شده باشد. اگر پاهای پری دارید، باید شلواری را انتخاب کنید که در قسمت ران به طور کلی آزادتر باشد.

کیفیت دوخت

کیفیت دوخت شلوار را بررسی کنید تا در جایی درز باز نداشته باشد.

رنگ و الگوی شلوار

شلوار خود را باید با توجه به محیطی انتخاب کنید که قصد استفاده از آن را در آنجا دارید. به همین علت باید به رنگ و الگوی شلوارتان دقت کنید که مناسب آن فضا باشد.

زمان خرید تیشرت به چه نکاتی دقت کنید

با توجه به نکات بالا حالا می دانید هنگام خرید ست تیشرت و شلوار مردانه، باید شلوار شما چطور باشد. اما برای انتخاب تیشرت هم باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. از جمله:

یقه

همان طور که در بالا توضیح دادیم، تیشرت ها می توانند با یقه یا بدون آن باشند. اما هر کدام از این تیشرت ها برای یک ست مردانه و محیط خاصی مناسب هستند. به عنوان مثال پولوشرت ها را هر فردی با هر نوع اندامی می تواند بپوشد و انتخاب افرادی است که بیشتر یک تیپ رسمی تر را دوست دارند.

تیشرت های یقه هفت راحت هستند و آقایان را کشیده تر و لاغرتر نشان می دهند. مردانی که گردن کوتاهی دارند، زمان خرید ست تیشرت و شلوار، بهتر است این نوع تیشرت را انتخاب کنند.

از طرف دیگر، مردان با گردن بلند بهتر است شلوار خود را با تیشرت یقه گرد ست کنند. تیشرت یقه قایقی مخصوص افراد با شانه های پهن تر، یقه اسکوپی ها مناسب نسل جوان و مردان علاقه مند به تیپ غیررسمی است.

رنگ

ست تیشرت و شلواری که بدون توجه به رنگ انتخاب شده است، تنها استایل شما را آشفته خواهد کرد. خوشبتانه تولیدکنندگان تیشرت های خود را با تنوع رنگی بالا تولید می کنند تا بتوانند هر سلیقه ای را راضی نگه دارند.

اگر شلوار ورزشی ست مردانه شما را تشکیل می دهد، تیشرت خود را به رنگ روشن انتخاب کنید. اگر به شلوار اسپرت علاقه دارید، یک تیشرت راحت و دوستانه به رنگ های روشن مانند سفید یا کرم را بپوشید.

نکته دیگر این است که زمان تهیه ست تیشرت و شلوار مردانه به فصل سال نیز دقت کنید. رنگ های تیره برای فصل زمستان زیاد مناسب نیستند. همچنین رنگ های روشن را افراد با سن بالا کمتر انتخاب می کنند. اگر هم رنگ پوست و موی شما تیره تر است، اجزای ست لباس شما بهتر است روشن باشد و برعکس.

پارچه

جنس پارچه تیشرت مردانه شما مهم است. به عنوان مثال تیشرت های از جنس پلی استر یا الیاف مصنوعی مناسب فصل تابستان نیستند. چون دمای بدن را افزایش می دهند، عرق را به خود جذب نمی کنند و باقی ماندن عرق روی پوست به معنای تولید گرمای بیشتری است. در این فصل بهتر است از تیشرت های نخ پنبه ای یا با الیاف طبیعی استفاده کنید.

سایز

توجه به سایز خودتان زمان خرید تیشرت یا شلوار مردانه، نیازی به توضیح زیادی ندارد. باید تیشرت و شلوار انتخابی شما در تنتان بیش از حد گشاد یا تنگ نباشد. از طرفی خط سرشانه تیشرت باید دقیقا روی انتهای شانه های شما قرار گیرد و متناسب با قد شما باشد.

قیمت

در پایان بدون شک عامل مهمی که روی تصمیم شما در انتخاب تیشرت و شلوار ست مردانه تان تاثیر می گذارد، قیمت است. گرچه توصیه می کنیم ست هایی را که بدون دلیل قیمت کمی را دارند، انتخاب نکنید. چون معمولا کیفیت دوخت یا مواد اولیه این لباس ها پایین است.

سخن نهایی

خرید «ست تیشرت و شلوار مردانه» و «ست سوییشرت و شلوار مردانه» بسیار رایج است و این ترکیب ها را معمولا برای همه فصول سال توصیه می کنند. از طرفی این نوع لباس ها بسیار سبک و کم وزن هستند، به همین علت شخص با پوشیدن آن ها احساس راحتی می کند. در مطلب بالا به نکاتی اشاره کردیم که زمان خرید ست مردانه باید به آن ها دقت کنید تا سوییشرت یا تیشرت و شلوار انتخابی شما، مناسب محیطی باشد که آن ها را آن جا می پوشید.

منبع: دایان شاپ