رادیو محرم آغاز به‌کار کرد


به‌منظور انعکاس «شور و شعور» حسینی مردم ولایت‌مدار و عاشق اباعبدالله...
به‌منظور انعکاس «شور و شعور» حسینی مردم ولایت‌مدار و عاشق اباعبدالله الحسین (ع)، رادیو محرم از روز جمعه هفتم مردادماه فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
رادیو محرم آغاز به‌کار کرد

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسعود کاویانی مدیر رادیو محرم ضمن اشاره به اهداف راه‌اندازی این رادیو و با تشریح برنامه‌های امسال رادیو محرم گفت: بحث معرفت‌زایی و ایجاد «شور و شعور» حسینی از اهداف مهم رادیو محرم است.

وی خاطرنشان کرد: ترویج مقتل‌خوانی و روضه‌خوانی مستند و معتبر، مهندسی و ترویج الگوی صحیح عزاداری با توجه به معرفت‌زایی از دیگر اهداف این رادیوی آئینی است.

مدیر رادیو محرم با تأکید بر اینکه امسال رادیو محرم به بحث معرفت‌زایی توجه بیشتری دارد گفت: در ساعات مختلف جدول پخش، از سخنان گهربار بزرگان دین و دانشمندان استفاده خواهیم کرد ودر بخش‌های دیگر برنامه‌ها بحث کارشناسی درباره معارف عاشورایی داریم.

وی همچنین افزود: احکام ویژه ماه محرم و توجه به پیرغلامان در جدول پخش برنامه‌های رادیو محرم قرار گرفته است.

مدیر رادیو محرم با بیان این مطلب که در بخش دیگر از برنامه‌های این رادیو به سؤالات مباحث اعتقادی محرم و عاشورا پرداخته می‌شود گفت: مباحث تربیتی، سیاسی و اخلاقی به‌وسیله کارشناسان پاسخ داده می‌شود.

همچنین سوگواران حسینی هم می‌توانند در برنامه زنده «شور و شعور» شنونده مداحی‌های درخواستی خود باشند.

رادیو محرم که از عصر روز جمعه هفتم مردادماه به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده تا پایان ماه محرم و به‌صورت ۲۴ ساعته برای عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) و عزاداران حسینی در ایران و سایر نقاط جهان برنامه پخش خواهد کرد.

گفتنی است که مخاطبان رادیو محرم می‌توانند از طریق موج FM ردیف ۵/۹۵ مگاهرتز شنونده این رادیو باشند.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته