تشریح ویژه برنامه قدسیان در رادیو قرآن


 تشریح  ویژه برنامه قدسیان در رادیو قرآن

" قدسیان" عنوان ویژه برنامه ای از گروه علوم قرآنی رادیو قرآن در ایام ماه محرم است که به موضوع پیامهای قرآنی در خصوص واقعه کربلا و عاشورای حسینی می پردازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ «مسعودرضا خالقی» مدیر گروه علوم قرآنی رادیو قرآن ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام محرم گفت: ویژه برنامه قدسیان از اول تا چهاردهم محرم الحرام مصادف با هشتم تا بیستم مرداد ماه روی آنتن رفته و در هر برنامه یکی از شخصیت های تاریخی واقعه عاشورا را که یا عاقبت به خیر شده و یا عاقبت به شر و جهنمی شدند، معرفی می نماید. وی ضمن قدردانی از برنامه شما و رادیو قرآن عنوان کرد: این برنامه شامل بخش های متنوعی از قبیل بخش کارشناسی، گزارش و ارتباط با کربلا، شعر خوانی توسط شعرای آیینی، داستانک و ... است که در ایام عزاداری سید الشهدا (ع) به مدت ۵۰ دقیقه تقدیم مخاطبان می شود.


گفتنی است؛ ویژه برنامه قدسیان در طول ایام دهه اول ماه محرم ساعت ۱۰ به تهیه کنندگی فاطمه گنجی و سمیه خراج، اجرای یاسر دعاگو، کارشناسی حجت الاسلام حاج ابوالقاسم عضو مجلس خبرگان رهبری و حافظ کل قرآن کریم، هماهنگی جناب آقای شاکری و ارتباطات آقای ابراهیمی به بررسی سیرو سلوک عرفانی امام حسین (ع) و یاران ایشان در واقعه عاشورا و کربلا می پردازد.

پایان پیام/35

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آغاز مرحله دوم از داوری رشته های نغمات دینی مسابقات سراسری قرآن