جمع‌آوری کالاهای بدون شناسه و کد رهگیری از 16 مرداد | فیلم


جمع‌آوری کالاهای بدون شناسه و کد رهگیری از 16 مرداد | فیلم

مدیرکل دفتر خدمات نگهداری و فنی مهندسی وزارت صمت گفت: کالاهایی که از ۱۶ مردادماه شناسه کالا و کد رهگیری نداشته باشند به عنوان کالای قاچاق شناخته شده و از سطح عرضه جمع‌آوری می‌شوند. حمید محله‌ای مدیرکل دفتر...

مدیرکل دفتر خدمات نگهداری و فنی مهندسی وزارت صمت گفت: کالاهایی که از ۱۶ مردادماه شناسه کالا و کد رهگیری نداشته باشند به عنوان کالای قاچاق شناخته شده و از سطح عرضه جمع‌آوری می‌شوند.

حمید محله‌ای مدیرکل دفتر خدمات نگهداری و فنی مهندسی وزارت صمت با حضور در برنامه «میز اقتصاد» با اشاره به شناسه‌دار کردن کالاها گفت: وزارت صمت با تمرکز بر کالاهایی که احتمال قاچاق و تقلب در آن زیاد است شناسه‌دار کردن کالاها را اولویت‌بندی می‌کند به همین دلیل یکی از مهم‌ترین گروه کالایی لوازم یدکی و لوازم خانگی است.

وی با اشاره به صدور شناسه کالا و شناسه رهگیری افزود: در حال حاضر بر روی ۲۳۰ میلیون قطعه لوازم یدکی شناسه رهگیری درج شده است.

محله‌ای بیان کرد: مهلت دریافت شناسه کالا و شناسه رهگیری از ۱۵ مردادماه به اتمام می‌رسد و از ۱۶ مردادماه درصورتی که کالایی شناسه کالا و شناسه رهگیری نداشته باشند به عنوان کالای قاچاق شناخته شده و از سطح عرضه جمع‌آوری می‌شوند.

مدیرکل دفتر خدمات نگهداری و فنی مهندسی وزارت صمت تصریح کرد: بازرسان وزارت صمت، سازمان حمایت مصرف کننده و تولیدکنندگان تعزیرات حکومتی و پلیس امنیت وظیفه کشف و جمع‌آوری کالای قاچاق را بر عهده دارند.

(۰)


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم/ جهانگیری: اولویت من معیشت مردم است