علت اصلی افزایش نقص فنی هواپیما‌ها چیست؟ | فیلم


علت اصلی افزایش نقص فنی هواپیما‌ها چیست؟ | فیلم

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از بررسی عوامل ایجاد نقص فنی در هواپیما‌ها خبر داد. کاپیتان محمد محمدی درباره افزایش تعداد نقص فنی در پرواز ها گفت: با توجه به افزایش پروازهای داخلی و خارجی و توسعه مسیرهای پروازی...

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از بررسی عوامل ایجاد نقص فنی در هواپیما‌ها خبر داد.

کاپیتان محمد محمدی درباره افزایش تعداد نقص فنی در پرواز ها گفت: با توجه به افزایش پروازهای داخلی و خارجی و توسعه مسیرهای پروازی به تناسب موضوع عیب یا نقص فنی در پروازها مشاهده می شود. وی افزود: با توجه به سامانه خود اظهاری که همه ایرلاین ها موظفند در لحظه در سایت هواپیمایی کشوری بارگذاری کنند، اطلاع رسانی دقیق تر شده و همه رویدادها، سوانح و اشکالات را شفاف بارگذاری می کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: مجموعه اشکالات به فنی عملیات، حوزه هندلینگ و سطوح پروازی برمی گردد که سازمان هواپیمایی، همه عوامل را دقیق بررسی می کند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره بازار سیاه بلیت هواپیما هم گفت: طبق آسیب شناسی هایی که صورت گرفته تهیه بلیت از مبادی خارج از کشور به صورت دلاری است و برخی آژانس ها آن را به بازار سیاه تبدیل کرده اند و بیشترین سر و صدا را هم افرادی راه انداخته اند که در حال سوء استفاده هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ممنوعیت فروش دلاری بلیت به اتباع و نظارت کافی برای جلوگیری از فروش دلاری افزود: اجازه نمی دهیم برخی آژانس ها به اتباع خارجی بلیت دلاری بفروشند و در ایران با یک سوء استفاده تبدیل به ریال کنند و از دستگاه قضایی هم می خواهیم در این موارد هم ورود کند.

وی درباره نحوه نگهداری نامناسب کالاهای اشتعال زا و خطرناک در گمرک فرودگاه امام خمینی گفت: بر اساس گزارش فرودگاه امام خمینی از گمرک، موضوع را بررسی و طبق استانداردها حکم صادر می کنیم که حکم صادره، در حوزه فرودگاهی لازم الاجراست .

منبع: صداوسیما

(۰)


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | رهبر انقلاب: آقای رئیسی غالبا جواب را نمی‌داد اما می‌آمد پیش من گلایه می‌کرد