مسکن ملی رؤیایی برای خانه‌دارشدن مستأجران


مسکن ملی رؤیایی برای خانه‌دارشدن مستأجران

در حالی مسکن ملی رؤیایی برای خانه‌دارشدن مستأجران است که مسئولان می‌گویند مردم نگران حذف از طرح نهضت ملی مسکن به‌دلیل نداشتن سهم آورده خود نباشند چرا که پیگیری‌های لازم برای کاهش سهم آورده مردم از مرکز در حال انجام است.

پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی:مسکن حق مهم و اساسی هر فرد و خانواده محسوب می‌شود و در سال‌های اخیر دغدغه بسیاری از خانواده‌های فاقد مسکن شده است.
با توجه به افزایش تورم در این بخش کمتر کسی می‌تواند از عهده هزینه‌های خرید مسکن حتی غیر از کلان‌شهرها برآید و خانه‌دار شدن تبدیل به آرزوی دست‌نیافتنی شده است، این در حالی است که تا چند سال قبل تا حدودی می‌شد به این آرزو رسید اما امروز با پس‌انداز خانواده و وام مسکن هم دردی دوا نمی‌شود.
بحث خانه‌دار شدن از جمله طرح‌هایی است که مورد توجه دولت‌های مختلف قرار داشته و هم‌اکنون با ارائه طرح ملی مسکن یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است و پایش متقاضیان در حال انجام است.
یکی از متقاضیان ساخت مسکن اقدام ملی در خراسان جنوبی با گلایه از روند کُند اجرای ساخت این واحدها و افزایش قیمت تمام‌‌شده به خبرنگار ما گفت: موقع ثبت‌نام به ما گفتند "قیمت تمام‌‌شده آپارتمان 100متری، 400 میلیون تومان خواهد بود."، اما الآن می‌گویند "ممکن است از 800 میلیون تومان هم بالا بزند و باید قرارداد جدید ببندید!".

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!