انتقام از عاملان ترور سردار سلیمانی دیر نخواهد بود


به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید هدایت محمودی اصل» ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی، گفت:سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی و دل های ما باید پیوند...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید هدایت محمودی اصل» ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی، گفت:سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.

امام جمعه شهر لنده به ٢٨ مرداد، سالروز کودتا بر علیه دولت مصدق اشاره کرد و افزود: یک دولت قانونی را بر می دارند و یک شخص که مورد تایید ایادی استکبار و سازمان های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس بود را جایگزین می کنند که درس عبرتی برای کسانی بود که به غربی ها اعتماد کنند.

وی با بیان اینکه غربی های و آمریکایی ها همواره به دنبال نفاق و بحران در ایران و کشورهای منطقه هستند، ادامه داد: این کشورها بیش از ٧٠ سال است که در امورات داخلی ایران دخالت دارند و بیش از ١٠ سال است که در قضیه برجام سنگ اندازی می کنند و در کمال گستاخی با استفاده از غول های رسانه ای خود ایران را مقصر اصلی در عدم اجرای برجام می دانند.

حجت الاسلام محمودی اصل تاکید کرد: این در حالی است که ملت ایران همواره در مقابل زیاده خواهی آمریکایی ها و غربی ها ایستاده و کوتاهی نخواهد کرد.

امام جمعه شهر لنده ادامه داد: شکار سلمان رشدی در کمتر از ١٠ دقیقه، شکست قدرت های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا را در جهان به نمایش گذاشت و ترامپ و دیگر عاملان ترور سردار سلیمانی نیز باید بدانند که انتقام خون این سردار بزرگ گرفته خواهد شد و این روز دیر نخواهد بود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: نفوذ اینترنت در جامعه بشری همواره در مسیر راحتی بشر به وجود آمده که در کنار همه فرصت ها، آسیب های جدی نیز به همراه دارد که باید مراقب اثرات منفی آن باشیم.

حجت الاسلام محمودی اصل با اشاره به اینکه امروز زندگی ما تحت نفوذ فضای مجازی و اینترنت قرار گرفته، اظهار کرد: دشمن دنبال ترویج بی فرهنگی و ابتذال در سبک زندگی است که ضرورت دارد خانواده ها نسبت به ارتقای سواد رسانه ای تلاش بیشتری داشته باشند.

امام جمعه شهر لنده گفت: بعد از حمله به مساجد، این روز به عنوان روز مسجد برای درک بهتر جایگاه مساجد برای تربیت و تعالی اندیشه های دینی و تربیت درست فرزندان از مساجد استفاده کنند.

وی گفت: مساجد اگر از هیئت امنای خوب و توانمند برخوردار باشند، می توانند نقش فعالی در رشد و پویایی جامعه برعهده داشته باشند.

پایان پیام/82


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد