بررسی موانع تولید در کمیته حمایت قضائی از صنایع ساوه


بررسی موانع تولید در کمیته حمایت قضائی از صنایع ساوه

ساوه - فرماندار ساوه از تشکیل کمیته حمایت قضائی از صنایع و بررسی موضوعات گوناگون برای رفع موانع تولید در ساوه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی الیاسی عصر شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه صنایع باید نسبت به صرفه‌جویی در مصرف آب اهتمام جدی داشته باشند اظهار کرد: دولت بخشی از یارانه را در قالب جراحی اقتصادی از حامل‌های انرژی گرفت و بر این اساس تعرفه آب، برق، گاز در حوزه تولید افزایش یافت.

وی افزود: گرانی تعرفه آب موجب صرفه‌جویی در مصارف صنعتی و یا اتخاذ سازوکاری برای باز چرخانی در حوزه تولید و صنعت می‌شود و این مهم باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد تا صنایع آب‌بر محدودیت فعالیت نداشته باشند.

فرماندار ساوه ادامه داد: ساوه قطب صنعتی کشور با ظرفیت بالای تولیدی است که در این راستا کمیته حمایت قضائی از صنایع تشکیل و موضوعات گوناگون برای رفع موانع تولید مورد بررسی قرار می‌گیرد.

الیاسی عنوان کرد: مدیریت شهر صنعتی کاوه مشارکت کننده در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر ساوه نظیر تعریض محور دسترسی ساوه به قطب صنعت کشور بوده و به منظور تحقق اهداف، تشکیل کمیته‌ای متشکل از صنعتگران و مدیران شهر صنعتی کاوه با محوریت بررسی درآمدها و هزینه‌ها یکی از اقدامات ضروری است.

وی در پایان تصریح کرد: شهرستان ساوه در کریدور شرق به غرب و شاهراه مواصلاتی کشور قرار گرفته و با حجم بالای کشف کالای قاچاق مواجه است و ایجاد انبار اموال تملیکی در این شهرستان ضروری است که امیدواریم با پیگیری مقامات استانی و سازمان املاک تملیکی این مطالبه شهرستان محقق شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خطا کار