بسیجیان مدافع سلامت گیلان به مزار شهید سلیمانی اعزام شدند


بسیجیان مدافع سلامت گیلان به مزار شهید سلیمانی اعزام شدند

رشت- بسیجیان مدافع سلامت گیلان به مدت چهار روز به مزار سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سروان پاسدار مجتبی عبدالهی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه مراسم اعزام بسیجیان مدافع سلامت حوزه بسیج سه شهری رشت به مزار سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: بسیجیان مدافعین سلامت در استان گیلان و در دوران کرونا نماد بارز وفا و همدلی بوده و در راه کنترل ویروس کرونا از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی با اشاره به اعزام بسیجیان مدافع سلامت به مزار سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: در این اعزام برادران و خواهرانی که در طرح واکسیناسیون کرونا به صورت جهادی در پایگاه‌های بسیج، مساجد و مراکز بهداشت مشغول به خدمت رسانی بودند با دو اتوبوس به شهر کرمان اعزام شدند.

فرمانده حوزه بسیج سه شهری رشت کاروان اعزامی بسیجیان مدافع سلامت «کاروان راهیان مکتب حاج قاسم» نام دارد، افزود: در این برنامه که با هدف تقدیر از مدافعان سلامت بسیجی که در طرح شهید سلیمانی فعالیت داشتند تدارک دیده شده شرکت کنندگان با حضور در گلزار شهدای کرمان به زیارت مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌روند.

عبدالهی ادامه داد: بازدید از باغ موزه بین المللی دفاع مقدس کرمان، زیارت بیت شهید سلیمانی در شهر کرمان و اجرای چند برنامه فرهنگی از دیگر برنامه‌های این سفر زیارتی و معنوی چهار روزه است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

صفحه اول روزنامه های گیلان 12 اردیبهشت 1400