اعتبارات سفر رئیس جمهور موجب پیشبرد اهداف خراسان شمالی می‌شود


اعتبارات سفر رئیس جمهور موجب پیشبرد اهداف خراسان شمالی می‌شود

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت:ارمغان سفر رئیس جمهور به استان اختصاص بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار بود و این تعهد برای پیشبرد اهداف استان رقم قابل توجهی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد ظهر دو شنبه در همایش راهبردی حراست کل خراسان شمالی اظهار کرد: افق آینده این استان توسعه، پیشرفت و آبادانی در حوزه‌های مختلف خواهد بود و این امر با انسجام و مشارکت مردمی تحقق می‌یابد.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه تحقق شعار دولت مردمی باید در دستور کار تمام مسئولان قرار گیرد، گفت: در کنار اجرای قانون، حضور و مشارکت مردم موجبات توسعه را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه در یک خانواده پدر و مادر حافظ و صیانت کننده فرزندان از آسیب‌ها و خطرات هستند، افزود: حراست نیز یک مجموعه را از انحرافات درونی، بیرونی، و نفوذ بیگانگان حراست می‌کند و مدیران و کارکنان سازمان‌ها، نیروهای مجموعه حراست را مانند پدر خود ببینند.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه حراست‌ها باید تسلط به قوانین و موضوعات صیانتی درون و برون سازمانی داشته باشند، گفت: شخصیت کاریزماتیک نیروی حراست به عنوان پدر مجموعه مَامَن و پناهگاه نیروهای سازمانی است و از سوی دیگر نیز در کنار مدیران به عنوان بازویی قدرتمند در ارائه اطلاعات درست به مدیریت می‌باشد.

وی افزود: دشمنان همواره به دنبال القای ناامیدی در مردم و بی کفایت نشان دادن مدیران نظام است و این در حالی است که حراست‌ها با ارائه اطلاعات درست به افکار عمومی به تبیین دستاوردهای نظام می‌پردازند.

استاندار خراسان شمالی خاطر نشان کرد: به رغم مشکلات اقتصادی، ارمغان سفر رئیس جمهور به استان اختصاص بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار بود و این تعهد برای پیشبرد اهداف استان رقم قابل توجهی است که تا دو سال آینده تخصیص می‌یابد.

حسین نژاد تصریح کرد: در هفته دولت با حضور میدانی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در شهرهای مختلف، به دنبال پاسخگویی مطالبات مردم خواهیم بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دشت کلزا نقاشی زیبای طبیعت بجنورد