تکمیل کریدور شمال- جنوب محور توسعه منطقه است


تکمیل کریدور شمال- جنوب محور توسعه منطقه است

گرگان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: کریدور شمال به جنوب ایران محور توسعه منطقه است و ما حاضر هستیم در مورد اجرای این کریدور و همکاری مشترک دو کشور تصمیم‌گیری کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد دهنوی شامگاه دوشنبه در جلسه جمع‌بندی مذاکرات با هیات تجاری و اقتصادی جمهوری تاتارستان، اظهار کرد: موضوع کریدور شمال به جنوب یکی از موضوعات اساسی است که باید در روزهای پیش رو به آن بپردازیم.

وی ادامه داد: ما حاضریم به همراه گروه‌های تخصصی مشترک بین گلستان و تاتارستان جلسات فشرده و موثری با حضور نمایندگان دولت‌های مرکزی دو کشور برگزار کنیم تا در مورد اجرای این کریدور تصمیم‌گیری کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان تاکید کرد: براساس مطالعات و تحقیقات علمی و میدانی مسیر ریلی اینچه‌برون، گرگان، گرمسار دو برابر ظرفیت انتقال بار را افزایش خواهد داد و ما معتقد هستیم می‌توانیم از طریق دولت مرکزی دو کشور سرمایه‌گذاری موثری را برای همکاری بلندمدت دو کشور ایجاد کنیم.

دهنوی گفت: امروز بر این باور هستیم که می‌توانیم برادرانه دوران تحریم را کنار هم بگذرانیم و به طور قطع سختی‌هایی که ایران در سختی‌ها کشیده شما نخواهید کشید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ساختمان پزشکی قانونی آزادشهر افتتاح شد