مراکز فیزیوتراپی هلال احمر اردبیل رتبه یک کشوری را کسب کرد


مراکز فیزیوتراپی هلال احمر اردبیل رتبه یک کشوری را کسب کرد

اردبیل- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: برای اولین بار مرکز فیزیوتراپی جمعیت هلال احمر استان توانست عنوان درجه یک کشوری را کسب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت‌الله ضربی صبح سه‌شنبه در بازدید از مراکز درمانی وابسته به هلال احمر اردبیل اظهار کرد: کسب رتبه درجه یک مرکز فیزیوتراپی جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای اولین بار در کشور نقطه عطفی در تاریخ فعالیت‌های این جمعیت در استان است.

وی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی در مراکز درمانی هلال احمر بی‌وقفه ادامه دارد، تصریح کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر همواره در میدان و پای کار بوده‌اند و هر جا آلامی در جامعه حس کرده‌اند، به یاری نیازمندان شتافته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با تبریک روز پزشک به جامعه پزشکان و کادر درمان استان اردبیل گفت: در ایام کرونا جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اکیپ نیروهای خود در مراکز شهری، روستایی و حتی صعب‌العبورترین مناطق استان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه داد و لحظه‌ای از وظایف انسان دوستانه خود عقب‌نشینی نکرد.

ضربی افزود: بر اساس معیارهای ارزشیابی، سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح با همکاری انجمن فیزیوتراپی ایران، مرکز فیزیوتراپی جمعیت هلال احمر استان اردبیل رتبه درجه یک را کسب کرد که این موفقیت حاصل تلاش تمامی نیروهای هلال احمر در حوزه پزشکی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل خاطرنشان کرد: مرکز فیزیوتراپی جمعیت هلال احمر استان اردبیل واقع در اردبیل، ایستگاه سرعین به سمت میدان شریعتی به جز روزهای پنجشنبه و جمعه، صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به هموطنان خدمات ارائه می‌دهد.




راه‌اندازی نخستین موزه چینی و سفال در اردبیل