حوزه حمل و نقل عمومی شهریار نیازمند توجه ویژه است


حوزه حمل و نقل عمومی شهریار نیازمند توجه ویژه است

شهریار- فرماندار ویژه شهریار با اشاره به عدم وجود زیرساخت‌های مناسب در حوزه حمل و نقل عمومی این شهرستان گفت: رسیدگی به حوزه حمل و نقل از مطالبات به حق مردم و نیازمند توجه ویژه است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عباس شفیع زاده عصر سه شنبه در نشست مطبوعاتی که با حضور معاونان فرماندار و صادق زاده مدیر روابط عمومی فرمانداری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شده بود اظهار داشت: در سفر ریاست جمهوری جهت رسیدگی به حوزه حمل و نقل غرب استان تهران اعتبار و طرح‌هایی دیده شده است که با توجه به جمعیت و اینکه غرب تهران مهاجر نشین و نقش خوابگاهی استان تهران را دارند زیرساخت‌های حمل و نقل با جمعیت و وسعت آن تناسب ندارد که جهت راه اندازی مترو و قطار حومه‌ای باید هر چه سریع‌تر اقدام شود.

وی افزود: توسعه و تقویت حوزه حمل و نقل می‌تواند در بسیاری از موارد باعث کاهش هزینه‌ها، سرعت، کاهش ترافیک و آلودگی شود.

فرماندار ویژه شهریار به پروژه بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی شهرستان شهریار نیز پرداخت و گفت: راه اندازی بیمارستان‌های ملارد و قدس بار مراجعات به مراکز درمانی شهریار را کاهش داده وبا برنامه ریزی و پیگیری‌های انجام شده امید است تا پایان سال جاری بیمارستان شهرستان شهریار نیز به بهره برداری برسد.

شفیع زاده توجه به موضوع آرد و نان را نیز از دیگر برنامه‌های فرمانداری عنوان کرد و افزود: امروز در بحث تأمین آرد و نان هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و ۳۷۰ نانوایی از سیستم کارت خوان مخصوص بهره مند شده اند و خوشحالیم که طرح سهمیه بندی نان توانست کمکی در زمینه فروش غیر قانونی آرد و نان را به همراه داشته باشد و دستگاه‌های نظارتی باید با جدیت بیشتری تخلفات نانوایان را رصد کنند و نیازمند مشارکت و همراهی مردم خوب شهرستان شهریار نیز هستیم.

وی در ادامه در خصوص حوزه اشتغال نیز اظهار داشت: در راستای ایجاد یک میلیون شغل شهرستان شهریار به حمد الله با سعی و تلاش وعده ۱۲۷ درصدی تحقق پیدا کرد و به تعهد خود عمل نمودیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچ سلیقه‌ای در تعرض به مملکت، دفاع از تمامیت کشور را کنار نمی‌گذارد