94 پروژه عمرانی در گرمسار افتتاح شد


94 پروژه عمرانی در گرمسار افتتاح شد

گرمسار - فرماندار گرمسار با بیان اینکه ۹۴ پروژه عمرانی هفته دولت در این شهرستان به صورت متمرکز افتتاح شد، گفت: ۱۳۰ میلیارد تومان برای این طرح‌ها هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفرخانلو صبح شنبه در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های هفته دولت گرمسار به میزبانی سالن خورشید تابان و با حضور استاندار سمنان درباره برنامه‌های دولت در این شهرستان، توضیح داد: در هفته دولت سال جاری هفت پروژه اقتصادی به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۷۵ میلیارد تومان در گرمسار به بهره برداری خواهد رسید، افزود: اشتغال‌زایی مستقیم ۱۵۶ نفر ویژگی بارز این طرح‌ها محسوب می‌شود.

فرماندار گرمسار با بیان اینکه ۹۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان در این ایام در شهرستان به بهره برداری می‌رسد، ابراز کرد: این طرح‌ها در حوزه راه و شهرسازی، شهرک‌های صنعتی، راهداری، شهرداری‌ها، بنیاد مسکن و… است.

صفرخانلو همچنین بیان کرد: ۱۲ پروژه با ۳۶۰ میلیارد تومان نیز در هفته دولت در شهرستان گرمسار کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: از لحاظ کلنگ زنی پروژه‌ها ۲۰۰ درصد و افتتاح پروژه‌های عمرانی ۱۱۰ درصد در هفته دولت سال جاری نسبت به سال گذشته پیشرفت داشتیم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

راه اندازی پایگاه اورژانس در شهرک صنعتی سمنان