7 پروژه عمرانی و اقتصادی در گرمسار به بهره‌برداری رسید


7 پروژه عمرانی و اقتصادی در گرمسار به بهره‌برداری رسید

گرمسار- فرماندار گرمسار با بیان اینکه هفت پروژه عمرانی و اقتصادی به بهره‌برداری رسید، گفت: برای این طرح‌ها ۴۹۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مهدی صفرخانلو در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه فعال سازی واحدهای صنعتی راکد و توسعه فعالیت‌های اقتصادی در بخش صنعت این شهرستان به عنوان سیاست جدی در راستای ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری دنبال می‌شود، اظهار داشت: هفت پروژه عمرانی و اقتصادی در بخش صنعت و تولید گرمسار با اعتبار ۴۹۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه آئین افتتاح این پروژه‌ها با حضور استاندار سمنان به مناسبت هفته دولت برگزار شد، افزود: پنج پروژه‌عمرانی در شهرک‌های گرمسار و ایوانکی با اعتبار بیش از ۳۹ میلیارد ریال در چهارمین روز هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

فرماندار گرمسار از افتتاح شبکه فیبر نوری در فاز توسعه شهرک صنعتی گرمسار خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه ۲۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

صفرخانلو با بیان اینکه پروژه عمرانی زیرسازی و آسفالت معابر در شهرک صنعتی گرمسار نیز از دیگر پروژه‌های افتتاح شده است، تصریح کرد: سه پروژه عمرانی و زیربنایی در شهرک صنعتی ایوانکی نیز با حضور استاندار سمنان به بهره برداری رسید که از جمله مهم‌ترین آنها را می‌توان افتتاح ایستگاه پمپاژ با اعتبار شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: طرح جابه‌جایی شبکه‌های انتقال آب با اعتبار چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و پروژه زیرسازی و آسفالت معابر از دیگر پروژه‌های زیربنایی افتتاح شده در شهرک صنعتی ایوانکی به شمار می‌رود.

فرماندار گرمسار در پایان با تاکید بر اینکه دو واحد صنعتی گرمسار نیز شهرک صنعتی گرمسار و ایوانکی تکمیل و به بهره برداری رسید، یادآور شد: در مجموع ۴۵۲ میلیارد ریال برای اجرای این طرح‌ها سرمایه گذاری شده است.

صفرخانلو گفت: افتتاح پروژه تولیدی لوازم آرایشی و بهداشتی با سرمایه گذاری ۲۱۷ میلیارد ریال در ایوانکی از جمله پروژه‌های اقتصادی در بخش ایوانکی بود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و زیربنای دو هزار مترمربع در شهرک صنعتی ایوانکی به بهره‌برداری رسید، بیان کرد: این واحد تولیدی سالانه شش تُن انواع شامپو، مایع ظرف‌شویی و مایع دستشویی تولید می‌کند و با افتتاح آن ۴۲ نفر صاحب شغل شدند.

فرماندار گرمسار همچنین از افتتاح واحد صنعتی فیبر در شهرک صنعتی گرمسار خبر داد و گفت: این واحد با سرمایه گذاری ۲۳۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع و زیربنای پنج هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید.

صفرخانلو ظرفیت تولید سالانه این واحد صنعتی را یک میلیون و ۵۰۰ مترمربع تُن عنوان کرد و گفت: در این واحد تولیدی اوراق فشرده چوبی با روکش ملامینه تولید می‌شود که با افتتاح آن برای ۲۶ نفر بستر شغلی ایجاد شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

امام جمعه شاهرود: مطالبه گری‌ها در راستای حفظ منافع ملی باشد