تریلر ویژه برنامه جدید گرندتور منتشر شد، سفر به اسکاندیناوی


تریلر ویژه برنامه جدید گرندتور منتشر شد، سفر به اسکاندیناوی

مجموعه محبوب گرندتور پس از چند سال محدودیت ناشی از فراگیری کرونا، سرانجام به مرزهای بیرون انگلستان سفر کرده تا یک ویژه برنامه جدید دیگر را ضبط کند. این ویژه برنامه جدید که به مجری‌گری سه‌گانه محبوب خودرودوستان، جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچادر...

مجموعه محبوب گرندتور پس از چند سال محدودیت ناشی از فراگیری کرونا، سرانجام به مرزهای بیرون انگلستان سفر کرده تا یک ویژه برنامه جدید دیگر را ضبط کند. این ویژه برنامه جدید که به مجری‌گری سه‌گانه محبوب خودرودوستان، جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچادر هموند ضبط شده است، «Scandi Flick» نام دارد. سه همکار افسانه‌ای در سفر جدید خود به سراغ حلقه قطبی شمال و کشورهای اسکاندیناوی (شامل نروژ، سوئد و فنلاند) رفته‌اند.

این سه پیشتر نیز در فصل دوم گرندتور و ویژه برنامه سفر قطبی تاپ‌گیر، برنامه سابقشان، به فنلاند و قطب شمال سفر کرده بودند. در این ویژه برنامه جدید، آن‌ها از نروژ تا مقصدی در مرز روسیه را سفر می‌کنند. از آنجا که کمی قبل‌تر خبرهای جراحت جیمز می در این روند ضبط این برنامه منتشر شد، احتمالا شاهد مستندی سرگرم‌کننده و پر از ماجراجویی باشیم.

زمان انتشار

ویژه برنامه جدید گرندتور، توسط شبکه اینترنتی «آمازون پرایم» و در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۴ شهریور) منتشر خواهد شد. در این برنامه که به‌عنوان اولین قسمت فصل پنجم گرندتور شناخته می‌شود، آن‌ها با گذر از مقر نگهداری زیردریایی‌های جنگ جهانی به پیست‌ مسابقه روی دریاچه یخ‌زده می‌روند. همان‌گونه که انتظار می‌رود تصادف و هرج‌ومرج‌های زیادی در راه رسیدن آن‌ها به مقصد اتفاق می‌افتد.

دلیل ضبط در اسکاندیناوی

«اندی ویلمن»،کارگردان گرندتور، پیش از ضبط Scandi Flick، در مصاحبه‌ای با مجموعه «BT.com» گفته بود:

می‌خواستیم یک برنامه بزرگ درباره روسیه بسازیم که مملو از زمستان برفی باشد اما بوریس جانسون ما را به خانه‌هایمان فرستاد.

این داستان به ماه مارس سال ۲۰۲۰ بازمی‌گردد که هیچ‌وقت فرجامی نداشت پس تصمیم گرفتیم به اسکاندیناوی در حلقه قطب شمال برویم. از آنجایی که می‌خواهیم برنامه پر از برف باشد آن را در زمستان ضبط خواهیم کرد.

کلارکسون درحین ضبط این ویژه برنامه چندین تصویر از ماشین‌ها و محیط ضبط برنامه در حساب اینستاگرام خود منتشر کرده بود. ریچارد هموند نیز در مصاحبه‌ای با «رادیو تایمز» گفته بود که با اتمام فیلم‌برداری نروژ، آن‌ها به فکر تولید قسمت بعدی هستند.

خودروهای ویژه برنامه اسکاندیناوی

هر سه مجری از خودروهای چهارچرخ محرک استفاده می‌کنند. جرمی کلارکسون راننده یک آئودی RS4، هموند راننده سوبارو ایمپرزا و می راننده میتسوبیشی لنسر Evo III FQ 260 خواهد بود.

فصل پنجم گرندتور

همانطور که گفتیم، Scandi Flick نخستین قسمت فصل جدید گرندتور خواهد بود. تمامی ویژه برنامه‌های پیشین که پس از اتمام فصل ۳ منتشر شدند، جزو فصل ۴ شناخته می‌شوند. با اتمام فصل سوم، سه مجری دوست‌داشتنی تصمیم گرفتند تا برنامه متداوم خود با حضور تماشاچیان را رها کنند و تنها به تولید ویژه برنامه‌های محبوبشان بپردازند.

این تصمیم توسط کارگردان مجموعه و شبکه آمازون نیز تایید شده بود تا این سه بتوانند به برنامه‌های تلویزیونی شخصی خود بپردازند که شامل موارد زیر می‌شود: «Clarkson’s Farm» از جرمی کلارکسون، «Hammond’s BIG» و «The Great Escapists» از ریچارد هموند و «Oh Cook» و «Our Man in Italy» از جیمز می.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید این ویژه برنامه تازه را مشاهده کنید. نظر شما درباره قسمت جدید گرندتور چیست؟ آیا ویژه برنامه‌ها را به برنامه عادی آن‌ها در فصل‌های ۱ تا ۳ ترجیح می‌دهید؟!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...