کشف زمین خواری 60 هکتاری در شهرضا


کشف زمین خواری 60 هکتاری در شهرضا

اصفهان- رئیس پلیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از کشف زمین خواری ۶۰ هکتاری به ارزش ۵ میلیارد ریال توسط مأموران این پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کامران ریاحی اظهار داشت: در پی وصول گزارشی از اداره منابع طبیعی استان اصفهان مبنی بر زمین‌خواری در شهرستان شهرضا موضوع در دستورکار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات و بررسی‌های تخصصی صورت گرفته مشخص شد فردی با ایجاد حصار و دیوار اقدام به تصرف میزان ۶۰ هکتار از اراضی ملی واقع در شهرستان شهرضا کرده که پس از هماهنگی قضائی و استعلامات صورت گرفته مالکیت اراضی مورد تصرف به نام اداره منابع طبیعی محرز شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش این قطعه زمین توسط کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال برآورد شده است اظهار داشت: زمین تصرف شده خلع ید و پرونده در این رابطه تکمیل و به مرجع قضائی ارجاع شد.

سرهنگ ریاحی با هشدار به متجاوزان به حقوق بیت المال گفت: پلیس امنیت اقتصادی قاطعانه با سودجویان و اخلال گران نظم و امنیت اقتصادی برخورد کرده و از شهروندان هم می‌خواهیم هرگونه فعالیت مجرمانه در حوزه قاچاق کالا، احتکار، زمین خواری و اخلال در بازار را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

300 هزار متر مربع آسفالت در روستاهای خوانسار انجام شد