توجه به مطالبات شهروندان به منظور بهبود وضعیت حمل و نقل


توجه به مطالبات شهروندان به منظور بهبود وضعیت حمل و نقل

شهرضا _ عضو شورای اسلامی شهرضا گفت:به مطالبات و خواسته های شهروندان به منظور بهبود وضعیت حمل و نقل اهمیت بسیاری قائل هستیم.

مهدی جاوری در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: باتوجه به مطالبات مردم از وضعیت حمل و نقل عمومی شهرضا همایش هم اندیشی با حضور مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، اعضای هیئت مدیره اتحادیه‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهری کشور و رؤسای سازمان‌های حمل و نقل عمومی شهرستان‌های استان اصفهان به منظور تبادل نظر درمورد بررسی مسائل و مشکلات حوزه حمل و نقل برگزار شد.

وی افزود: این همایش در دو بخش جلسه پرسش و پاسخ و کارگاه آموزشی با حضور مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شهرضا، تاکسیداران و مدیران اژانس تلفنی در سالن کنفرانس شهرداری تشکیل شد.

عضو شورای اسلامی شهرضا بیان کرد: پس از بحث و تبادل نظر بر نقطه نظرات مسئولین از جمله نوسازی ناوگان تاکسیرانی، دو گانه سوز نمودن ناوگان، پیگیری جهت تسریع در فرایند برقراری بیمه تاکسیداران فاقد بیمه، تعیین و تکلیف شرکت‌های اینترنتی به منظور قانونمند کردن فعالیت‌های این گونه شرکت‌ها، طرح توسعه و افزایش تاکسی با تسهیلات کم بهره، ارائه راهکار مناسب برای افزایش نرخ کرایه ناوگان، پیگیری به منظور خرید اتوبوس واحد شهری با نرخ دولتی و مباحث دیگر در این جلسه که مقرر شد جمع بندی و به مسئولان استانی و کشوری ارجاع داده شود.

جاوری تصریح کرد: در ادامه این همایش مسئولین ضمن بازدید از تعمیر و بازسازی اتوبوس‌های واحد شهری در کارخانه نوین شهرضا ابراز خرسندی و از روند تولید محور و اقدام ارزشمند شهرداری شهرضا تشکر و قدردانی نمودند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این دوره از مدیریت شهری توجه بسیار خوبی به حوزه حمل و نقل شهری صورت گرفته و با هدف کمک به محیط زیست، توجه به مبلمان شهری و از همه مهمتر احترام به مطالبات و خواسته‌های شهروندان قدرشناس شهرضا و به منظور بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی شهری، اتوبوس‌ها پس از بازسازی در آینده‌ای نزدیک به چرخه خدمات‌رسانی بازخواهند گشت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نکونام: امیدوارم حذف استقلال و پرسپولیس درس عبرت شود