یونس امامی: کم فروشی نمی‌کنم/ کایل دیک آمریکایی زیر ذره‌بین کادر فنی کشتی آزاد


یونس امامی: کم فروشی نمی‌کنم/ کایل دیک آمریکایی زیر ذره‌بین کادر فنی کشتی آزاد

دارنده مدال برنز جهان از عزم خود برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال در رقابت‌های جهانی صربستان خبر داد و گفت: کشتی‌گیر آمریکایی و دیگر رقبایم را با کمک کادر فنی به دقت آنالیز کرده‌ایم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، یونس امامی درباره شرایط خود در آستانه اعزام به رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان، اظهار کرد: خدا را شکر در شرایط بسیار خوبی قرار دارم و از سال‌های قبل خیلی بهترم. همه شرایط در اردوهای تیم ملی عالی است و من هم به صربستان می‌روم تا بجنگم و بهترین نتیجه را کسب کنم.

دارنده مدال برنز جهان، با تاکید بر این که انگیزه بالایی برای کسب افتخار در مسابقات جهانی صربستان دارد، گفت: برای نشان دادن بهترین عملکردم مصمم هستم و برای کسب نتیجه کم نمی‌گذارم. تمرینات بسیار خوبی را طی ماه‌های گذشته پشت سر گذاشتیم و برای کسب بهترین نتیجه به میدان می‌رویم.

او درباره رقابت دشوار با بهترین کشتی‌گیران جهان در وزن ۷۴ کیلوگرم، گفت: رقابت در میان وزن واقعا دشوار است و چهره‌های مدعی زیادی در این وزن حضور دارند اما من برای مدال گرفتن و کسب بهترین نتیجه به صربستان می‌روم. هیچ ترس و واهمه‌ای از نام حریفانم ندارم و در هر مبارزه برای پیروزی به میدان می‌روم. در این مدت سختی‌های زیادی کشیدم و مطمئن باشید برای خوشحالی مردم کم نمی‌گذارم.

امامی درباره رقابت با کایل دیک، دارنده ۳ طلای جهان و یک برنز المپیک از آمریکا و این که چه برنامه‌ای برای مقابله با او دارد، خاطرنشان کرد: کشتی‌گیر آمریکایی را به اتفاق آقایان درستکار و امینی بارها با دقت آنالیز کرده‌ایم و به خوبی با نقاط ضعف و قوت او آشنایی دارم. بارها در تمرینات بر اساس نحوه مبارزه حریفانم تمرین داشته‌ام و شناخت خوبی از دیک و سایر کشتی‌گیران این وزن دارم.

وی تصریح کرد: در مسابقات جهانی مقابل هیچ کدام از حریفانم کم فروشی نمی‌کنم. امسال وقت آن است که بهترین مدال جهانی را بگیرم. هم من و هم سایر بچه‌های تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و همگی آماده‌ایم با همه قدرت به روی تشک برویم. خدا را شکر تیم یک‌دستی داریم و امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانیم با ایستادن بر سکوی نخست جهان، دل آن‌ها را شاد کنیم. همه نفرات تیم شایستگی کسب مدال جهانی را دارند و امیدوارم هیچ کدام دست خالی از بلگراد بازنگردیم.

امامی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان شهریار توجهی به او دارند یا خیر؟ گفت: مسئولان شهریار پیگیر ورزش نیستند اما جا دارد از مسئولان شهر اندیشه که حامی من هستند و به من لطف داشته‌اند تشکر کنم. بعد از قهرمانی در آسیا به منزل ما آمدند و در تلاشند تا شغل من را نیز مهیا کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اعلام زمان برگزاری رقابت‌های کشتی جام باشگاه‌های جهان