با وجود عملکرد ضعیف؛ دستمزد نجومی بازیکنان یونایتد


با وجود عملکرد ضعیف؛ دستمزد نجومی بازیکنان یونایتد

دستمزد بازیکنان منچستریونایتد با وجود ثبت بدترین نتیجه ممکن در 30 سال اخیر در فصل گذشته باز هم افزایش پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد فصل گذشته شرایط بسیار سختی را سپری کرد و بدترین نتایج از سال 1991 را تنها با کسب 58 امتیاز و قرار گرفتن در رتبه ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر به ثبت رساند.
با این حال، دستمزدهای پرداختی توسط این باشگاه در فصل گذشته نزدیک به 400 میلیون پوند بوده است تا اعتراض بسیاری را از سوی کارشناسان و خصوصا هواداران این تیم به همراه داشته باشد.
مبلغ دقیق پرداختی از سوی این باشگاه به بازیکنان به عنوان دستمزد در طول فصل 22-2021، حدود 385 میلیون پوند بوده است که مبلغ قابل توجهی به حساب می‌آید.

با وجود عملکرد ضعیف؛ دستمزد نجومی بازیکنان یونایتد


این در حالی است که لیورپول برای اولین بار از زمان تاسیس لیگ برتر انگلیس تا به حال موفق شد میزان درآمدهایش را از منچستریونایتد بیشتر کند و تخمین زده می‌شود که درآمد این باشگاه در طول فصل گذشته 602.1 میلیون پوند بوده که 20.7 میلیون پوند بیشتر از درآمدهای یونایتد بوده است.
این اتفاقی در حالی رخ داده است که با توجه به قهرمانی لیورپول در جام حذفی و جام اتحادیه فصل گذشته و همچنین صعود به فینال لیگ قهرمانان انتظار چنین افزایش درآمدی برای آنها وجود داشت.
از سوی دیگر، یونایتد فصل گذشته در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان حذف شد، موفق به کسب سهمیه حضور در این رقابت‌ها برای فصل جاری نشد و عنوان قهرمانی هیچ رقابتی را هم کسب نکرد تا پنجمین سال بدون جامش را سپری کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت