انگاپت: خودمان، بزرگ‌ترین رقیب خودمان هستیم/ به بلن، سلام هم نمی‌کنم!


ستاره تیم ملی والیبال فرانسه گفت: اصلا علاقه‌ای به بِلِن ندارم و او نیز...
ستاره تیم ملی والیبال فرانسه گفت: اصلا علاقه‌ای به بِلِن ندارم و او نیز علاقه‌ای به من ندارد؛ وقتی از کنارش رد می‌شویم به او سلام هم نمی‌کنم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال فرانسه در دیدار پلی‌آف مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان 2022 از ساعت 23:30 امروز دوشنبه در اسلوونی به مصاف تیم ملی ژاپن می‌رود.

اروین انگاپت، ستاره تیم ملی فرانسه در مورد اهداف تیمش در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: ما در تمام مسابقات معتبر به مدال و مقام قهرمانی رسیده‌ایم به جز مسابقات قهرمانی جهان. البته اگر روی سکو برویم هم خوشحال می‌شویم ولی هدف ما در حال حاضر، کسب عنوان قهرمانی جهان است.

انگاپت ادامه داد: خیلی تمرین کرده‌ایم، بیشتر از سال‌های قبل و طبق غریزه خود و بدون فشار بازی می‌کنیم. جیانی (سرمربی تیم ملی فرانسه) به ما گفته که هدف ما مثل همه تیم‌های بزرگ، حضور در بین 4 تیم برتر هر تورنمنتی است. ما به این هدف، نه تنها با تمرین بیشتر بلکه با انگیزه بالای خود خواهیم رسید.

وی تصریح کرد:‌ ما والیبال خوبی ارائه می‌دهیم و در واقع، خودمان، بزرگ‌ترین رقیب خودمان هستیم. اگر پا را از سیستم همیشگی خودمان فراتر نبریم و با آرامش و مدل خودمان بازی کنیم، می‌توانیم همه تیم‌های جهان را شکست دهیم.

انگاپت در سال 2010 توسط فیلیپ بِلِن، سرمربی وقت تیم ملی فرانسه که در حال حاضر هدایت تیم پیشین ژاپن را بر عهده دارد از تیم ملی کنار گذاشته شد. او در مورد روابطش با بلن گفت: زمان زیادی گذشته و دیگر اهمیتی ندارد. اصلا علاقه‌ای به بلن ندارم و او هم علاقه‌ای به من ندارد. وقتی از کنار هم رد می‌شویم هم به او سلام نمی‌کنم. از رفتارم در قبال بلن راضی هستم.

انتهای پیام/

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید