کشف 14 فقره سرقت در اجرای طرح پاکسازی شهر هشتگرد


کشف 14 فقره سرقت در اجرای طرح پاکسازی شهر هشتگرد

ساوجبلاغ- فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از کشف ۱۴ فقره انواع سرقت در اجرای طرح پاکسازی در شهر هشتگرد این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی ساوجبلاغ برای ارتقا امنیت اجتماعی، برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت اجتماعی و همچنین افزایش ایجاد احساس امنیت برای شهروندان، طرح پاکسازی را در سطح شهر هشتگرد این شهرستان به مرحله اجرا درآوردند.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۵ نفر سارق شدند که تاکنون متهمان به ۱۴ فقره انواع سرقت اعتراف کرده اند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به کشف مقادیری از انواع مواد مخدر، اظهار داشت: در این طرح، ۲ نفر فروشنده مواد مخدر دستگیر و ۸ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

این مسئول انتظامی، توقیف ۱۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف را از دیگر نتایج حاصله در اجرای طرح عنوان کرد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح بازتاب بسیار خوبی را در بین شهروندان داشت خاطرنشان کرد: امت حزب الله و مسئولان شهرستانی از اقدامات به عمل آمده پلیس ساوجبلاغ ابراز رضایتمندی داشته و زحمات و تلاش کارکنان انتظامی تقدیر و تشکر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان با تاکید بر استمرار اینگونه طرح‌ها در طول سال بیان داشت: شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خودشان در زمینه فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، سارقان و مخلان نظم و امنیت را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کجای سند 25 ساله برای کشور مشکل ایجاد می‌کند؟