2 مرکز غیرمجاز جراحی زیبایی در دزفول پلمب شد


2 مرکز غیرمجاز جراحی زیبایی در دزفول پلمب شد

دزفول- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: دو مرکز غیر مجاز جراحی زیبایی در دزفول به دلیل دخالت در امور درمان با همکاری نیروی انتظامی پلمب شدند.

مهرداد کلانتریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یک فرد که از دیگر شهرهای استان خوزستان و فاقد مدرک تحصیلی مرتبط با علوم پزشکی بود در روزهای تعطیل اقدام به جراحی‌های زیبایی در دزفول می‌کرد.

وی افزود: این فرد پس از هماهنگی با نیروی انتظامی صبح روز جمعه (۱۱ شهریورماه ۱۴۰۱) دستگیر و به مقامات قضائی تحویل داده و مرکز فعالیت این فرد توسط دانشگاه علوم پزشکی پلمب شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول عنوان کرد: همچنین یک مرکز دیگر در مرکز شهر مورد بازرسی قرار گرفت که به دلیل دخالت در امور پزشکی و فعالیت بدون پزشک پلمب و برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی ارجاع شد.

کلانتریان به شهروندان توصیه کرد که برای دریافت خدمات درمانی فقط به مراکز معتبری که از طرف دانشگاه علوم پزشکی دزفول دارای پروانه فعالیت هستند، مراجعه کنند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از مراکز درمانی سطح شهرستان دزفول مراتب را به واحد شکایات اداره نظارت معاونت درمان واقع در بلوار ۴۵ متری فتح المبین جنب قدمگاه امام رضا (ع) اطلاع دهند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟