میز تلویزیون دیواری برای خانه کوچک چی بخرم؟


صاحبان خانه‌های کوچک، بیشترین دغدغه را برای خرید مبلمان یا نحوه چیدمان...
صاحبان خانه‌های کوچک، بیشترین دغدغه را برای خرید مبلمان یا نحوه چیدمان وسایل خود دارند. داشتن خانه‌ای با دکوراسیون به‌روز در خانه‌های کوچک، امری نا‌ممکن به‌نظر می‌آید، ولی این‌طور نیست. با افزایش ساخت خانه‌هایی با متراژ پایین، معماران و...

صاحبان خانه‌های کوچک، بیشترین دغدغه را برای خرید مبلمان یا نحوه چیدمان وسایل خود دارند. داشتن خانه‌ای با دکوراسیون به‌روز در خانه‌های کوچک، امری نا‌ممکن به‌نظر می‌آید، ولی این‌طور نیست. با افزایش ساخت خانه‌هایی با متراژ پایین، معماران و متخصصین دکوراسیون داخلی، اقدام به تولید مبلمان کم‌جا کرده‌اند. علاوه‌بر این، آموزش‌هایی که در اینترنت به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد، انتخاب وسایل و چیدمان مبلمان را برای داشتن خانه‌ای زیبا و مدرن، فراهم کرده است. این مقاله نیز به‌عنوان راهنمایی جامع در اختیار افرادی قرار گرفته است که قصد خرید میز تلویزیون دیواری برای خانه کوچک خود را دارند. پس اگر قصد دارید خانه‌ای با دکوراسیون خیره‌کننده داشته باشید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

انتخاب سبک؛ طرح‌های شلوغ برای خانه‌های کوچک ممنوع!

سبک دکوراسیون خانه، نقش به‌سزایی در القا حس به افراد دارد. برای مثال، خانه‌هایی با سبک بوهمیان، حس گرمای طبیعت و آرامش را منتقل می‌کنند. در مقابل آن، خانه‌هایی با سبک سلطنتی، باعث ایجاد حس ابهت و قدرت می‌شوند. مهم‌ترین نکته برای خانه‌های کوچک، انتخاب صحیح سبک دکوراسیون است. حتی اگر به سبک سلطنتی علاقه‌ دارید، نباید به سراغ خرید میز تلویزیون کلاسیک بروید. این سبک میز تلویزیون، ابعاد بزرگ، زاویه‌های جسور و رنگ‌های گرمی را شامل می‌شود.

زاویه‌های نرم، رنگ‌های ملایم و روشن و ابعاد ظریف میز و مبلمان، بهترین انتخاب برای بزرگ‌تر نشان‌دادن فضای خانه‌های کوچک هستند. پس اگر قصد دارید، نشیمن خانه نقلی خود را تا حد امکان بزرگ جلوه دهید، از میز تلویزیون دیواری و به سبک مدرن یا بوهمیان انتخاب کنید.

ابعاد میز دیواری مدرن و جدید برای خانه‌های کوچک

آبان‌تتر

معمولاً بهترین دیوار هر خانه‌ای را برای قرار دادن تلویزیون در نظر می‌گیرند تا بهترین دید را به کل نشیمن یا آشپز‌خانه اپن داشته باشد. حال، تصور کنید که روی بزرگ‌ترین دیوار نشیمن خانه کوچک شما، تلویزیون، کتابخانه ام دی اف و یک میز تلویزیون بزرگ قرار گرفته شده است و از هر طرف خانه که نگاه کنید، حجم سنگینی از وسایل جلوی چشم شما خواهد بود.

بزرگ‌ترین اشتباه برای چیدمان نشیمن خانه‌های کوچک همین موضوع است. میز تلویزیون دیواری خانه کوچک، باید ابعادی متناسب با فضا داشته باشد. هر‌چقدر این میز ظریف‌تر باشد و حجم کمتری را از دیوار اشغال کند، فضای خانه مرتب‌تر و زیبا‌تر به‌نظر می‌رسد.

انتخاب رنگ؛ میز تلویزیون دیواری سفید مناسب خانه‌های نقلی

رنگ، پس از سبک، مهم‌ترین فاکتور انتخاب میز تلویزیون دیواری برای خانه کوچک محسوب می‌شود. با انتخاب هوشمندانه رنگ وسایل، می‌توانید زیبا‌ترین هارمونی را در خانه خود ایجاد کنید. اگر هر وسیله، رنگ و جنس متفاوتی داشته باشد، فضای خانه را شلوغ و قدیمی نشان می‌دهد. پس برای خرید میز تلویزیون دیواری برای خانه کوچک، بیش از هر چیزی، به انتخاب رنگ آن توجه داشته باشید. تناسب رنگ باید بین شلف‌ها، میز تلویزیون دیواری و حتی رنگ دیوار برقرار باشد. علاوه‌بر این، رنگ‌های روشن، باعث تلطیف فضا و دلباز شدن آن می‌شود.

استفاده از دیوار برای افزایش فضای کاربردی در نشیمن

خلوت بودن فضای نشیمن به بزرگ نشان دادن خانه کمک می‌کند. به‌همین دلیل، اگر قصد دارید که فضای مناسبی برای قرار دادن وسایل خود ایجاد کنید، از دیوار استفاده کنید. به‌جای قرار دادن کتابخانه های قدی با ابعاد بزرگ، شلف دیواری هم‌رنگ یا مکمل میز تلویزیون دیواری برای خانه کوچک خود خریداری کنید. این شلف‌ها علاوه‌بر ایجاد فضای مثبت، نشیمن خانه را به محیطی مدرن و جذاب تبدیل می‌کنند.

قیمت میز تلویزیون دیواری برای خانه های کوچک

قیمت میز تلویزیون دیواری بستگی به چند فاکتور اساسی دارد. ابعاد میز تلویزیون یکی از این فاکتور‌های مهم محسوب می‌شود. هر‌چقدر طول و ارتفاع میز تلویزیون بزرگ‌تر باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. دومین فاکتور، جنس میز است. میز تلویزیون چوبی قیمت بسیار بالا‌تری نسبت به میز تلویزیون ام دی اف دارد. به‌همین دلیل اگر بودجه کمی برای خرید میز تلویزیون دیواری برای خانه کوچک خود در نظر گرفته‌اید، این نکته را فراموش نکنید. تعداد کشو و طبقات نیز در قیمت انواع میز تلویزیون تاثیرگذار است.

میز تلویزیون دیواری ساده و شیک با ارسال رایگان از بلج

در این مقاله به بررسی ویژگی‌های میز تلویزیون دیواری برای خانه کوچک پرداختیم. توجه به ابعاد، رنگ، سبک میز و دکوراسیون منزل، موجب هماهنگی بیشتر بین مبلمان و فضای خانه خواهد شد. همین موضوع، نکته بسیار مهمی برای چیدمان خانه‌های کوچک محسوب می‌شود. زیرا در خانه‌های کوچک، به دلیل کمبود فضا، بهم‌ریختگی و ناهماهنگی بیشتر به چشم خواهد آمد. پس حتماً برای خانه نقلی خود، با وسواس بیشتری خرید کنید.

فروشگاه بلج با بیش از ۳۰ سال سابقه طراحی دکوراسیون داخلی منزل، اقدام به تولید انواع جدید‌ترین میز تلویزیون دیواری کرده است. میز تلویزیون دیواری بلج از ضمانت و گارانتی کیفیت برخوردار است. ارسال رایگان خرید بالای ۳ میلیون به سراسر ایران و بسته‌بندی حرفه‌ای از مهم‌ترین اقدامات بلج برای تحویل به‌موقع و با‌کیفیت محصولات خریداری شده به دست مشتری محسوب می‌شود. شما می‌توانید برای مشاهده لیست کاملی از انواع میز تلویزیون ساده و شیک به سایت bolej.ir مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۵۳۱۳۸ تماس بگیرید تا کارشناسان بلج شما را برای خرید مطمئن و لذت‌بخش راهنمایی کنند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته