امر به معروف سبب ارتقای امنیت روانی در جامعه می شود


امر به معروف سبب ارتقای امنیت روانی در جامعه می شود

ساری- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران امر به معروف و نهی از منکر را سبب ایجاد و ارتقای امنیت روانی و معنویت در جامعه برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد محمدی بعدازظهر سه شنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اظهار این که حجاب و عفاف سبب امنیت روانی جامعه می‌شود، اظهار داشت: پیشنهاد ما این است که برای جرم باید جرایم بازدارنده درنظر گرفته شود.

وی با عنوان این که اگر جامعه به این نقطه برسد که رعایت و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نیازمند اقناع سازی است، افزود: یکی از ارکان اثرگذار در جامعه، رسانه به شمار می‌رود و باید در این زمینه نقد سازنده کرد.

وی تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر به تعبیر مقام معظم رهبری پیشنهاد و انتقاد سازنده است و می‌توان نسبت به اصلاح امور اقدام کرد و با امر به معروف سطح معنویت جامعه را ارتقا می‌دهیم.

محمدی با اشاره به این که نهی از منکر یک اعتراض محسوب می‌شود، گفت: اگر جامعه این مسئله را به عنوان ارزش اجتماعی بپذیرد در ارتقای معنویت جامعه نقش بسزایی دارد.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر مازندران ادامه داد: تمام ادارات کل و دستگاه‌های اجرایی استان در سطه در حوزه امر به معروف ونهی از منکر خوداظهاری شدند و در مجموعه به کارنامه‌ای دست یافتیم.

وی گفت: در حوزه آموزش و پرورش باید مدیرانی باورمند و اخلاق مدار بکارگیری شود و معلمان و کادر اجرایی دارای معیارها و شاخصه‌های اسلامی درست باشند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غفلت از ارزآوری صنعت گیاهان دارویی در بابل