گلکسی S23 اولترا در برابر تمام پرچمداران قبلی سامسونگ ، مانند پادشاه خواهد بود


گلکسی S23 اولترا در برابر تمام پرچمداران قبلی سامسونگ ، مانند پادشاه خواهد بود

گوشی گلکسی S23 اولترا قرار است نسبت به تمامی پرچمداران سال‌های اخیر سامسونگ یک سر و گردن بالاتر باشد. اما کره‌ای‌ها چگونه قصد انجام این کار را دارند؟اطلاعات جدیدی که از گوشی گلکسی اس 23 اولترا به دست آمده حاکی از این است که سامسونگ تصمیم دارد سال...

گوشی گلکسی S23 اولترا قرار است نسبت به تمامی پرچمداران سال‌های اخیر سامسونگ یک سر و گردن بالاتر باشد. اما کره‌ای‌ها چگونه قصد انجام این کار را دارند؟

اطلاعات جدیدی که از گوشی گلکسی اس 23 اولترا به دست آمده حاکی از این است که سامسونگ تصمیم دارد سال آینده بهترین پرچمدار خود در سال‌های اخیر را روانه بازار کند!

این اطلاعات جدید توسط اکانت توییتر Ice Universe منتشر شده که پیش از این مواردی نظیر صفحه نمایش‌های آبشاری، ناچ بالای صفحه نمایش آیفون X، طراحی جدید آیفون 14 و حسگر 200 مگاپیکسلی دوربین سامسونگ را پیش‌بینی کرده بود. به همین جهت می‌توان اطلاعات منتشر شده توسط این اکانت را معتبر دانست؛ چرا که از منبع مطمئنی در اختیارمان قرار می‌گیرد.

گلکسی S23 اولترا؛ پادشاه پرچمداران سامسونگ!

بنا به اطلاعاتی که اکانت Ice Universe در توییتر منتشر کرده و گزارش‌هایی که منابع مطمئنی در بخش تحقیق و توسعه سامسونگ ارائه داده‌اند، گوشی گلکسی اس 23 اولترا احتمالا بهترین پرچمدار این کمپانی در چند سال اخیر خواهد بود.

گلکسی S23 اولترا در برابر تمام پرچمداران قبلی سامسونگ ، مانند پادشاه خواهد بود

در حال حاضر گلکسی زد فولد 4 بر اساس نظر بسیاری کاربران، مهم‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ به شمار می‌رود که با بازخوردهای بسیار مثبتی نیز روبرو شده است. با این وجود، کره‌ای‌ها به خوبی از این قضیه آگاه هستند که با ورود گسترده چینی‌ها به بازار گوشی‌های تاشو در آینده نه چندان دور، سهم آ‌ن‌ها از این بازار کاهش چشمگیری خواهد یافت. به همین جهت این کمپانی در صدد بازگرداندن گلکسی اس 23 اولترا به محور توجهات است تا بتواند روند کسب درآمد چشمگیر خود از این گوشی‌ها را همچنان ادامه دهد.

در گجت نیوز بخوانید: گلکسی S23 اولترا در برابر اس 23 پلاس و S 23 معمولی ؛ از فرضیات تا واقعیت‌ها

در کنار تمامی قابلیت‌هایی از گلکسی S23 اولترا که پیش از این در خصوص آن‌ها گفته شده است، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی، تراشه آن خواهد بود. بر اساس اطلاعات موجود، پرچمدار آتی سامسونگ از تراشه‌هایی 3 نانومتری با کد رمز Exynos Quadra استفاده کرده و همچنان از معماری AMD RDNA2 بهره خواهد برد.

علاوه بر این، قابلیت‌های جدیدی نظیر دوربین 200 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت سه بعدی و صفحه نمایش تخت یا تقریبا تخت از جمله مواردی هستند که احتمال دارد در Galaxy S23 شاهد حضورشان باشیم. همچنین بر طبق اطلاعات موجود، احتمالا طراحی این گوشی با تفاوت‌هایی در مقایسه با پرچمداران کنونی سامسونگ همراه خواهد بود.

البته در این میان برخی منابع دیگر هم تغییرات اس 23 اولترا نسبت به نسل قبل را ناچیز توصیف کرده و حتی از شباهت این گوشی به Galaxy S22 Ultra نیز استقبال کرده‌اند! این دسته افراد معتقدند نسل جدید از گوشی‌های گلکسی اس اولترای سامسونگ از نظر اندازه، صفحه نمایش و طراحی، مشابه نسل قبلی خواهند بود و تنها دستخوش برخی تغییرات پیش پا افتاده مانند بهبود جزیی طراحی استایلوس S-Pen خواهند شد.

گلکسی S23 اولترا در برابر تمام پرچمداران قبلی سامسونگ ، مانند پادشاه خواهد بود

اطلاعات موجود همچنین حاکی از این هستند که ابعاد گلکسی S23 اولترا برابر با 163.4 در 78.1 در 8.9 میلیمتر خواهد بود که بسیار نزدیک به ابعاد 163.3 در 77.9 در 8.9 میلیمتر S22 اولترا است. به علاوه، صفحه نمایش 6.7 اینچی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز از جمله مشخصاتی هستند که برای گلکسی اس 23 اولترا برشمرده شده‌اند.

در نظر داشته باشید که حداقل یکی از نسخه‌های گلکسی اس 23 اولترا از تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام بهره خواهد برد.

منبع :gizchina

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اپل به‌دنبال تصاحب کل ظرفیت تولید تراشه‌های 2 نانومتری TSMC است