رانندگان فعال در طرح اربعین از تسهیلات ویژه برخوردار می‌شوند


رانندگان فعال در طرح اربعین از تسهیلات ویژه برخوردار می‌شوند

خرم‌آباد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: بنا به اعلام سازمان راهداری، رانندگان فعال در طرح اربعین حسینی از تسهیلات ویژه برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنا به اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، به رانندگانی که از آغاز تا پایان طرح عملیات انتقال زوار اربعین حسینی، حداقل هفت سرویس رفت و هفت سرویس برگشت به مرزها داشته باشند، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی با بهره کم تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: همچنین رانندگانی که در این طرح و به صورت مستمر اقدام به سرویس دهی نمایند، درصورت داشتن نمره منفی، تا ۱۰ نمره آن بخشیده و حذف خواهد شد و مدت زمان رانندگی افرادی که فقط در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزها تردد می‌نمایند تا پایان طرح اربعین حسینی به ۱۲ ساعت افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: ثبت ساعت جهت رانندگان به مقاصد مرزها در ایام طرح اربعین حسینی فقط در پاسگاه‌های پلیس راه مبدأ و مقصد و اِعمال بخشودگی جرایم زیر دو میلیون تومان برای ناوگانی که به صورت مستمر در ایام اربعین اقدام به سرویس دهی کنند، از دیگر تسهیلات در نظر گرفته شده به شمار می‌رود.

شیروانی گفت: علاوه بر این، تخصیص ۲۰ هزار حلقه لاستیک با نرخ مصوب به ناوگانی که به صورت مستمر در طرح انتقال زوار اربعین حسینی فعالیت دارند و حذف عوارض شهرداری در پایانه‌ها برای ناوگان به مقصد مرزها تا پایان طرح نیز از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به عنوان تسهیلات ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی اعلام شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


فیلم رسوایی مدیر و خانم منشی لو رفت ! / مهسا و پلیس شوکه شدند !