اختتامیه طرح «حامیم» در بروجرد برگزار شد


اختتامیه طرح «حامیم» در بروجرد برگزار شد

بروجرد- طرح «حامیم» به همت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های لرستان به مدت یک هفته در دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه آیت اله بروجردی شهرستان بروجرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه طرح «حامیم» روز پنجشنبه با حضور رئیس دانشگاه لرستان، معاون استاندار لرستان، دانشجویان و… در بروجرد برگزار شد.

این طرح به همت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های لرستان به مدت یک هفته در دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه آیت اله بروجردی شهرستان بروجرد برگزار شد.

در مراسم اختتامیه طرح حامیم از خانواده‌های شهدای بروجرد تجلیل شد. در این مراسم از خانواده شهید سهراب مصطفایی از شهدای انقلاب و خانواده شهید خبرنگار محمود صارمی و خانواده شهید عبدالزهرا بحرانی و خانواده اولین شهید سلامت لرستان شهیده زهرا شیرویه تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این مراسم از اساتید و دانشجویان برتر نیز تجلیل شد.

مجید منعمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان در اختتامیه طرح حامیم در سخنانی گفت: بخش عمده زمینه سازی انقلاب در قبل از انقلاب و بعد از انقلاب بر عهده دانشجویان بوده و هست.

وی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب نیز دانشجویان در جریانات انقلاب نقش بارزی داشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: امروز دولت مردمی به همت رئیس جمهور ایجاد شده که در راستای منویات و مطالبات رهبری گام برداشته می‌شود.

منعمی افزود: امروز دانشجویان از فضای کنشگری فاصله گرفته‌اند، دانشجویان باید مسئولان را به چالش کشیده و مطالبه گر باشند.

وی اظهار داشت: دانشجویان باید همه ابعاد جامعه از نظر فرهنگی و سیاسی و اجتماعی را در نظر داشته باشند و مطالبه گر و جستجو گر باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان بیان کرد: کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها باید رونق بگیرد زیرا در جریانات انقلاب تأثیر گذار است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


حمله ظریف به دولت شهید رئیسی+فیلم