شرایط مناسب باید برای تداوم فعالیت مدیران بومی فراهم شود


شرایط مناسب باید برای تداوم فعالیت مدیران بومی فراهم شود

زنجان-نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان بابیان اینکه میانگین عمر مدیریتی مدیران بومی در این استان بین ۲و نیم تا سه سال است، گفت: باید فضا و شرایط مناسب برای تداوم فعالیت مدیران بومی فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر یکشنبه در جشنواره شهید رجایی استان و تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برگزیده استان، با بیان اینکه عمر مدیریتی مدیران غیربومی در این استان به ۱۲ سال هم می‌رسد، افزود: این مسئله هم مثبت و هم قابل دقت و هوشیاری است.

وی با بیان اینکه میانگین عمر مدیریتی مدیران بومی در این استان بین ۲ و نیم تا سه سال است، ابراز داشت: باید فضا و شرایط برای فعالیت مدیران بومی فراهم شود.

خاتمی با تاکید بر اینکه چالش های نظام اداری در استان شناساسی و رفع شود، افزود: مدیران در پایان مسئولیت‌ها، باید در ۲ عرصه دادگاه افکار عمومی و دادگاه عدل الهی پاسخگو باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: هم اکنون بسیاری از افراد ناتوانی‌های خود را گردن دیگران می‌اندازند، اینها همه بهانه و عذر تراشی برای کاستی‌ها و کم کاری‌ها است.

خاتمی بر لزوم ضرورت بهره گیری از فرصت خدمت تاکید کرد و گفت: قرار نیست فرصت انجام کاری را چند بار داشته باشیم لذا عقل و جدان اقتضا می‌کند از فرصت خدمت به درستی استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: ارزیابی عملکرد مخصوص دستگاه‌های استانی و دولتی نیست و جدای از این جشنواره، همه ما انسان‌ها در دادگاه الهی باید پاسخ‌گوی اعمال خود باشیم.

خاتمی با بیان اینکه همه باید از این فرصت به نحو احسن و در راستای خدمت به خلق استفاده کنیم، گفت: این ارزیابی در هر جایگاه و مقامی انجام می‌شود و مخصوص مدیران و مسئولان نیست و ما تنها یک‌بار فرصت زندگی داریم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

استاندار زنجان سوخت گیری بنزین خارج از شبکه هوشمند را راه‌اندازی کرد