زائران حسینی بازگشت خود را عقب نیندازند


زائران حسینی بازگشت خود را عقب نیندازند

اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: زائران باید سفرهای خود را مدیریت کنند و در این چند روز باقی مانده به گونه‌ای برگردند که باعث ایجاد ترافیک نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای آخرین وضعیت پایانه مرزی چذابه را تشریح کرد و افزود: امسال تمهیدات خوبی در بحث آماده سازی زیرساخت پایانه‌های مرزی دیده شد و خدمات بسیار خوبی با همکاری و کمک همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها و محوریت ستاد اربعین استان خوزستان انجام شده است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان از بهره‌مندی پایانه چذابه از آب غدیر خبر داد و افزود: همچنین وضعیت مسیرها و محورهای مواصلاتی به ۲ پایانه به لحاظ نور، تعریض و آسفالت جاده بسیار بهتر نسبت به گذشته است.

وی با بیان اینکه زائران بازگشت خود را عقب نیندازند، گفت: ناوگان عمومی کشور و شرکت‌های خصوصی ظرفیت‌های خود را پای کار آوردند و انتظار می‌رود در روزهای عادی نیز همین تعامل برقرار باشد و زواری که مشرف شدند در حین برگشت با کمترین مشکل روبه‌رو باشند.

خانچی یادآور شد: زائران باید سفرهای خود را مدیریت کنند و در این چند روز باقی مانده به گونه‌ای برگردند که باعث ایجاد ترافیک نشود، زیرا پایان شهریورماه است و برگشت مسافران غیر اربعینی هم افزایش پیدا می‌کند و همزمانی با زواری که در حال بازگشت هستند باعث شلوغی محورها می‌شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟