کشف بیش از 99 کیلو تریاک در اصفهان


کشف بیش از 99 کیلو تریاک در اصفهان

اصفهان - معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۹۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در عملیات عوامل یگان تکاوری اصفهان ودستگیری ۲ متهم در این زمینه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهرداد فراشی گفت: عوامل یگان تکاوری فرماندهی انتظامی اصفهان در راستای مقابله و برخورد با قاچاق مواد مخدر، طی گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری پژو مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شده و به راننده خودرو دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو با مشاهده مأموران بدون توجه به دستور توقف پلیس از محل متواری شده که در نهایت مأموران با هوشیاری و سرعت عمل موفق به توقیف خودرو شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: مأموران پس از متوقف کردن خودرو پس از هماهنگی با مقام قضائی به بازرسی از داخل خودرو پرداخته و در بازرسی انجام شده موفق به کشف ۹۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک از داخل خودرو شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه برای انجام اقدامات قانونی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر شدند بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر تاکید و از عموم شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیتی در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.


منتخب امروز


پاسخ به سوالات پر تکرار ایردراپ همستر