دوره‌های آموزشی هنر در بیله‌سوار فعال شد


بیله‌سوار- فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: دوره‌های آموزشی هنر با هدف کشف...
بیله‌سوار- فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: دوره‌های آموزشی هنر با هدف کشف استعدادها و کسب و کارهای فرهنگی و هنری و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان در بیله‌سوار فعال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صاحبعلی اصغری پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از اجرای طرح آموزشی هنر برای همه در شهرستان مرزی بیله‌سوار اظهار کرد: به همت اداره فرهنگ و ارشاد در سه رشته گویندگی، کاربر رایانه و تصویربرداری با حضور کارشناسان کشوری دوره‌های آموزشی در بیله‌سوار فعال است.

وی افزود: این طرح به صورت رایگان در بقیه شهرستان‌های مرزی و کمتر توسعه یافته استان نیز برگزار خواهد شد و کلیه خدمات مربیان رایگان و بدون هزینه است.

فرماندار بیله‌سوار خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح کشف استعدادها و کسب و کارهای فرهنگی و هنری و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان است و استقبال از این دوره‌ها خوب بوده است.

وی بیان کرد: آموزش رایگان هنر، طرح خلاقانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم است و این طرح برای اولین بار در شهرستان بیله‌سوار اجرایی می‌شود.

اصغری افزود: بیله‌سوار با توجه به ظرفیت‌های بالای هنرمندان در زمینه‌های مختلف آینده روشنی دارد و باید از این ظرفیت‌ها استفاده و در رشد و بالندگی آن‌ها کوشش شود.