مدیران فرصت‌سوز سلب مسئولیت می‌شوند


بیله‌سوار- فرماندار بیله‌سوار گفت: افرادی که مسئولیت‌پذیر نیستند و در...
بیله‌سوار- فرماندار بیله‌سوار گفت: افرادی که مسئولیت‌پذیر نیستند و در جایگاه‌های مدیریتی فرصت‌سوزی می‌کنند، شناسایی و این مسئولیت از آنها سلب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صاحبعلی اصغری پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: دولت مردمی نیازمند کارکنان و مدیران مردمی است و باید این روحیه خدمتگزاری جهادی در تک تک مسئولان وجود داشته باشد.

وی با اشاره به ابعاد مختلف دفاع مقدس و اهمیت آموزه‌های آن در جامعه امروز تصریح کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس نمود مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت قهرمان ایران در دفاع از حریم این سرزمین است.

فرماندار بیله‌سوار گفت: خدمت صادقانه و جهادی مسئولان امروز در شهرستان پایه‌گذاری شده و عمل به قانون، رفع تبعیض، حل مشکلات مردم و دغدغه‌های آنها باید در اولویت اول مدیران قرار گیرد.

اصغری افزود: هرگز نباید فراموش کنیم که امنیت و سربلندی امروزمان را مدیون کسانی هستیم که از جان و مال خویش گذشتند تا آینده‌ای روشن را برای این مرز و بوم خلق کنند.

وی با اشاره به مأموریت‌های رؤسای ادارات در مرکز و شهرستان‌های استان خاطرنشان کرد: تمامی مسئولان باید نتایج مأموریت‌های خود را شفاف‌سازی و به اطلاع فرمانداری برسانند تا مشخص شود مدیری که چندین روز در مأموریت است چه اقدام مثبتی برای سازمان انجام داده است.

اصغری با اشاره به اینکه همکاری و تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی در رفع مشکلات مردم تأثیر بسزایی دارد، اضافه کرد: افرادی که مسئولیت‌پذیر نیستند و در جایگاه‌های مدیریتی فرصت‌سوزی می‌کنند، شناسایی و این مجال از آنها سلب خواهد شد.

وی اهمیت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و لزوم همکاری تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر و با عظمت‌تر این هفته را یادآور شد و بیان کرد: فرهنگ و آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس و یاد و نام شهدا باید در جامعه زنده مانده و در نسل جوان نهادینه شود.

فرماندار بیله‌سوار با اشاره به فضاسازی شهر در هفته دفاع مقدس ادامه داد: فضاسازی شهری و اداری در هفته دفاع مقدس باید به نوعی باشد تا مردم این هفته ارزشمند را احساس کنند.