دیدار با خانواده ایثارگران مازندران همزمان با هفته دفاع مقدس


دیدار با خانواده ایثارگران مازندران همزمان با هفته دفاع مقدس

ساری- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس دیدار با خانواده های معزز شهیدان و ایثارگران استان در قالب رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کهنسال پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه طرحی تحت عنوان سپاس و میثاق با همراهان ولایت با همکاری سپاه کربلا در این استان برگزار می‌شود، افزود نگاه ما به جامعه ایثارگری یک نگاه تکریم و تجلیل شایسته است به همین منظور مسئولان را بر این داشت تا با اهداف تبیین مسائل و بررسی مشکلات ایثارگری این رزمایش شکل گیرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: با تشکیل ستادها در سطح استان تصویب شد تا یک روز را به عنوان روز و ایام حماسه برای تجلیل از جامعه ایثارگری مشخص و برنامه‌ریزی شود.

کهنسال خاطرنشان کرد: این برنامه‌ریزی برای این بود که حداقل اتفاقی که می‌توانست این ایام ایجاد کند فضایی عطرآگین از وجود مسئولان در فضای معنوی در کنار خانواده بزرگ ایثارگران است.

وی تصریح کرد: از ۱۰ هزار و ۴۰۰ خانواده معزز جامعه ایثارگری این دیدار انجام می‌شود و می‌تواند به عنوان یک حماسه از آن در طول تاریخ یاد کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران بیان کرد: نگاه جامعه ایثارگری در مسیر عاشورایی بوده است؛ دستگاه‌هایی اجرایی مختلف بر این باور بودند اما شرایط و افتخار تفکر جدید شکل گرفت چراکه همه ما بدهکار و مدیون این عزیزان هستیم.

کهنسال یادآور شد: اگر کشور ما امروز الحمدالله در مسیر عزت و عزتمندی را طی می‌کند به خاطر وجود جامعه ایثارگری است و خواستیم با این رزمایش مسیر را شفاف‌سازی کرده و شرایط ویژه‌ای از ظرفیت‌ها در مازندران نمایان کنیم.

وی اظهار کرد: این حماسه همانند این است که شهیدی را که به واسطه تفحص به استان‌ها و شهرستان‌ها می‌آید می‌بینیم آن اقتدار و امنیت موجود در شهرها را که فضای آرام را ایجاد می‌کند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در پایان گفت: این حرکت عظیم که برای اولین بار در سطح کشور در استان مازندران و با خلاقیت مسئولین ارشد استان و فرماندهی سپاه کربلا اجرا می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

راه اندازی گردان های سایبری بسیج مازندران در فضای مجازی