برنده رقابت دیجی کالا و اسنپ کدام شرکت است؟


برنده رقابت دیجی کالا و اسنپ کدام شرکت است؟

با وجود پیشرفت تکنولوژی و رایج شدن خرید آنلاین، کمتر کسی است که در ایران نام دو برند معروف اسنپ و دیجی کالا را نشنیده باشد. این دو شرکت بزرگ در زمین...

با وجود پیشرفت تکنولوژی و رایج شدن خرید آنلاین، کمتر کسی است که در ایران نام دو برند معروف اسنپ و دیجی کالا را نشنیده باشد. این دو شرکت بزرگ در زمینه خرید آنلاین و دیگر خدمات آنلاین بسیار شهرت دارند و کاربران زیادی از خدمات آنها استفاده میکنند. هر کدام از این دو شرکت مزایا و معایبی دارند و به صورت کلی رقابت تنگاتنگی بین این دو برند همیشه وجود دارد.

اگر نگاهی به فعالیت چند سال گذشته دیجی کالا و اسنپ بیندازید، متوجه خواهید شد وجود این رقابت به بهبود خدمات آنها کمک زیادی کرده است و بدون رقابت هم اکنون کاربران به طیف وسیعی از این خدمات آنلاین دسترسی نداشتند. زیر مجموعه‌های زیادی از این دو برند مشغول به فعالیت هستند که مهمترین آنها، دیجی کالا جت، اسنپ فود و اسنپ مارکت است. ما در ادامه این مطلب به مقایسه دیجی کالا جت، اسنپ فود و اسنپ مارکت می‌پردازیم تا با ویژگی و مزیتهای اصلی آنها بیشتر آشنا شوید.

خرید سوپرمارکتی آنلاین

برنده رقابت دیجی کالا و اسنپ کدام شرکت است؟

برای خریدهای سوپرمارکتی و مواد غذایی عمده خانه می‌توانید از دیجی کالا جت یا اسنپ مارکت استفاده کنید. هر دو فروشگاه اینترنتی مزایای بسیاری دارند و نحوه ثبت سفارش در آنها راحت است.

دیجی کالا جت

دیجی کالا جت یکی از زیر مجموعه‌های دیجی کالاست که برای خرید آنلاین مواد غذایی و سوپرمارکتی است. علاوه بر سوپرمارکت از قنادی، نانوایی، پروتئینی، آرایشی و بهداشتی، خواربار، تنقلات، مادر و کودک و کافه می‌توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید. قفسه‌های دیجی کالا جت بسیار کامل هستند و تمام مواد مورد نیاز را دارند. دسته‌بندی این فروشگاه شامل: سوپر مارکت، میوه و سبزیجات، پروتئینی، کافه، شیرینی و آجیل، پت شاپ و فرهنگ و هنر است. این کاملترین دسته‌بندی یک فروشگاه اینترنتی است و تقریبا هر چیزی که نیاز داشته باشید در آن پیدا خواهید کرد.

دیجی کالا جت به تازگی سفارش غذا از رستوران را فراهم کرده است و شما می‌توانید از رستورانهای اطراف غذای مورد علاقه‌تان را سفارش دهید. این سرویس هم اکنون برای برخی از مناطق تهران فعال است و امکان استفاده دارد.

سفارشهای ثبت شده در دیجی کالا جت به این دلیل که توسط پیک دیجی اکسپرس ارسال می‌شوند، در مدت زمان کمتری و معمولا کمتر از نیم ساعت ارسال می‌شوند. هزینه ارسال سفارش در دیجی کالا جت از تمام فروشگاه‌ها رایگان است و نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارد.

اسنپ مارکت

سفارش از فروشگاه آنلاین اسنپ مارکت به دو بخش تقسیم میشود. اول اینکه از هایپراستار می‌توانید خرید کنید و دوم اینکه از قسمت ارسال فوری سوپرمارکتهای نزدیک موقعیت مکانی شما، میتوانید خرید آنلاین را شروع کنید. ارسال فوری از سوپرمارکتها کمتر از 45 دقیقه به دست شما خواهد رسید و سفارش از هایپراستار ممکن است بیشتر طول بکشد و طی چند ساعت یا یک روز برای شما ارسال شود. در اسنپ مارکت هنگامیکه از هایپراستار سفارشی را ثبت کنید می‌توانید ساعت و تاریخ ارسال را انتخاب کنید. از مزیتهای اصلی خرید از اسنپ مارکت این است که تنوع کالاها زیاد است و برای خریدهای عمده بسیار کاربردی است.

سفارش آنلاین غذا

برای سفارش آنلاین از تمام رستوران‌های اطراف خانه یا محل کار، اسنپ فود حرف اول را میزند و یکی از محبوبترین اپلیکیشنهای سفارش غذاست. در اسنپ فود می‌توانید انواع غذاهای ایرانی سنتی، فست فود، ایتالیایی و بین‌الملل را سفارش دهید.

دسته‌بندی اسنپ فود شامل: غذاهای ایرانی، فست فود، کباب، پیتزا، برگر، ساندویچ، سوخاری، پاستا، سالاد، دریایی و گیلانی است. لازم به ذکر است اسنپ فود فقط مختص سفارش غذا نیست و تمام آبمیوه و بستنی فروشیهای اطراف، لبنیاتی، گل فروشی، عطاری و قهوه فروشی را می‌توانید در آن مشاهده کنید.

هزینه ارسال سفارش از اسنپ فود رایگان نیست ولی برخی رستورانها برای سفارشهای بالای یک محدوده قیمتی امکان ارسال رایگان را فراهم کردند. علاوه بر این وقتی رستورانی به تازگی وارد اسنپ فود شده باشد، امکان ارسال رایگان را برای کاربران فراهم می‌کند.

از دیگر مزایای اصلی اسنپ فود، وجود قسمت فود پارتی است. فود پارتی در ساعات خاصی از روز فعال است و شما میتوانید انواع غذاها را با قیمتی پایینتر سفارش بدهید. موجودی غذاهای فود پارتی محدود است و در ساعات نزدیک صبحانه، ناهار و شام این بخش قابل مشاهده است.

علاوه بر اسنپ فود دیجی کالا جت هم بخش سفارش آنلاین از رستوران را دارد و این سرویس به تازگی راه‌اندازی شده است. از مزایای اصلی سفارش غذا از رستورانهای دیجی کالا جت ارسال رایگان است. بهتر است قبل از سفارش غذا به بخش نظرات سری بزنید و میزان رضایت مشتریان را بررسی کنید.

سخن آخر؛ برنده کدام است دیجی کالا یا اسنپ؟

با بررسی و مقایسه تمام ویژگیهای دو برند دیجی کالا و اسنپ به این نتیجه میرسیم که در این رقابت تنگاتنگ برندهای وجود ندارد. هر دو شرکت اسنپ و دیجی کالا مزایا و خدمات قابل قبولی به کاربران ارائه میدهند و این موضوع از میزان رضایت مشتریان هر دو فروشگاه کاملا مشخص است. با توجه به اینکه هر دو برند نقاط قوت و نقاط ضعفی دارند، نمیتوان تصمیم قطعی و نهایی درباره رقابت آنها گرفت و در نهایت هر دو فروشگاه اینترنتی در تمام بخشها کاملا کاربردی و مورد قبول هستند. اگر از طرفداران خرید آنلاین هستید، می‌توانید از خدمات خوب این دو سایت بهره‌مند شوید.

 


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ماجرای خودکشی دختر 19 ساله از روی پل پیرنیا شیراز