گچساران با 137 مگاوات بیشترین سهم مصرف برق استان را دارد


گچساران با 137 مگاوات بیشترین سهم مصرف برق استان را دارد

یاسوج- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: گچساران با ۱۳۷ مگاوات، همچنان بیشترین سهم مصرف و چرام با ۲۶مگاوات، کمترین سهم مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال معتمدی زاده بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: میزان مصرف برق در ساعات پیک بار دیشب و امروز در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان روند دارد.

وی با بیان اینکه میزان مصرف برق در استان در ساعات پیک بار افزایش یافته است، گفت: مشترکین در این ساعات از روشن نگه داشتن وسایل برقی همچون کولرهای گازی، اسپلیت ها، جاروبرقی، اُتو، تلویزیون و سایر لوازم برقی پُرمصرف، خودداری کنند.

معتمدی میزان مصرف برق در ساعات پیک بار را در شب گذشته ۳۷۴ مگاوات عنوان کرد و گفت: این مقدار مصرف، نسبت به میزان مصرف در ساعات پیک روزانه، شش مگاوات کمتر شده و میزان مصرف برق در ساعات پیک بار روزانه، اکنون ۳۸۰ مگاوات است.

وی افزود: ۲۸۵ هزار مشترک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد از خدمات برق استفاده می‌کنند و اگر هریک از این مشترکان تنها دو لامپ ۱۰ وات LED را خاموش کنند، در عمل یک درصد صرفه‌جویی در مصرف پیک برق را به دنبال خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن