تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار «ما مقاوم هستیم»/نقش ارزشمند ​فرهنگ دفاع مقدس در تقویت و خودباوری


تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار «ما مقاوم هستیم»/نقش ارزشمند ​فرهنگ دفاع مقدس در تقویت و خودباوری

درخشان به نقش ارزشمند فرهنگ دفاع مقدس در تقویت خودباوری اشاره کرد و گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار «ما مقاوم هستیم» برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، امین درخشان امروز در نشست کمیته دفاع مقدس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی، اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از مهم ترین سرمایه های فرهنگی است که باید همواره فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه پویا و زنده نگه داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشریح برنامه های دفاع هفته دفاع مقدس، گفت: برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس، رونمایی از کتاب های ویژه دفاع مقدس به چاپ رسیده در طول سال جاری، برگزاری محافل ​شعر و خاطره گویی با حضور یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، اکران فیلم ویژه دفاع ​مقدس در سینماهای استان و ​اجرای تئاتر خیابانی از مهم ترین برنامه های این اداره کل در مرکز استان و شهرستان های تابع ​است.

وی با بیان اینکه شهدا و ایثارگران بزرگ ترین یادگاران دفاع مقدس هستند، افزود: تجلیل از خانواده شهدای ایثارگر و پیشکسوت افتخار آفرین دفاع مقدس از دیگر برنامه های این اداره کل در گستره استانی است.

درخشان خاطرنشان کرد: نشست پیشکسوتان دفاع مقدس و هنرمندان ​با موضوع دفاع مقدس و مقاومت برای ایجاد ایده پردازی خلاقانه این حوزه در دستور کار جدی قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت حفظ ​پاسداشت ارزش های دفاع مقدس، گفت: ثبت تاریخ شفاهی دفاع مقدس یک ضرورت است که این نهاد فرهنگی با همکاری پیشکسوتان دفاع مقدس و بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خاطره رزمندگان را تهیه و به صورت یک جلد ​کتاب انتشار خواهد داد.

پایان پیام/82


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شهید خدمت و دگرگونی چهره «سلامت»