فال روزانه شخصی/ 28 شهریور ماه + فیلم


فال روزانه شخصی/ 28 شهریور ماه + فیلم

رکنا : فال روزانه خود را در بخش فال و طالع بینی در قسمت رک پلاس از سایت رکنا مطالعه کنید.

فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد.

به گزارش رکنا، فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در این بخش از رکنا مشاهده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد فردی خلاق و خیالباف هستید که به کمک علم و دانش خود می توانید به آرزوهای تان برسید.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد بخت و اقبال به شما روی می آورد. با اشخاص مهمی ملاقات خواهید داشت. مسافرت دلچسبی را پیش رو دارید.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد ممکن است در کار و زندگی خود با مشکلاتی رو به رو شوید ولی چون پس انداز دارید و مورد حمایت قرار می گیرید نباید نگران چیزی باشید.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد با اقوام و نزدیکان خود دیدار خواهید داشت. در مورد معاملاتی که در پیش دارید محتاط باشید. قبل از هرگونه تصمیم گیری باید جوانب مسئله را با دقت بسنجید.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد فردی مهربان و نوع دوست هستید که همواره در صدد کمک به دیگران است. بردباری و تحمل شما بسیار زیاد است و انسانی ایثارگر و از خود گذشته هستید.

فال روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد سفری در پیش دارید یا در فکر تغییر مکان زندگی خود هستید. این تغییر مکان برای تان خوشایند و خوش یمن است.

فال روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

فال روزانه شما می گوید حرکت و تغییر بزرگی در کارهای تان صورت گیرد و باید خود را آماده کنید تا بهتر با اتفاقات جدید رو به رو شوید.

فال روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد موانعی بر سر راه تان قرار می گیرد و شما را از خواسته ها و اهداف تان باز می دارد. در کارهای خود بیشتر دقت کنید.

فال شخصی روزانـه متولدین آذر

نماد آذر

فال روزانه شما نشان می دهد در کاری که بیم در آن وجود دارد شرکت نکنید. مواظب آبروی خود باشید. از دوستان ناباب و ریاکار خود دوری کنید. به شایعات و حرف های بی اساس دیگران توجهی نکنید.

فال شخصی روزانـه متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است که بر اثر لجاجت و تندخویی شما جر و بحث شدیدی در زندگی تان رخ می دهد. مواظب حرف زدن خود باشید.

فال روزانـه شخصی متولدین بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد در فکر ساختن خانه هستید. در این راه تردید به خود راه ندهید. خانه به شما آرامش و امنیت می بخشد. در آنجا می توانید نیرو بگیرید و با انرژی بیشتر به کارهای خود بپردازید.

فال روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد مراقب نیرنگ و فریب دشمنان خود باشید. از دوستان ناباب دوری کنید. در تصمیم گیری خود احتیاط بیشتری به خرج دهید.


حجم ویدیو: 17.36M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فال ابجد واقعی 11 دی + فیلم