روابط عمومی قوی، پویاو متعهد عامل پویایی هر نهادی است


روابط عمومی قوی، پویاو متعهد عامل پویایی هر نهادی است

یاسوج- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: پویایی، طراوت و حیات هر سازمان، نهاد و دستگاه اجرایی منوط به روابط عمومی قوی، پویا، متعهد و کاربلد آن دستگاه یا نهاد است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسنعلی عزت‌خواه ظهر دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: در مهمترین اقدامات و فعالیت‌های انجام شده توسط کمیته‌های مختلف برای اجرای هر چه بهتر پروژه مهر در استان، کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات در بین سایر کمیته‌ها بهترین عملکرد را داشته است.

وی با بیان اینکه پروژه مهر نماد بزرگ‌ترین رخداد آموزشی، مدیریت و برنامه ریزی اصولی و صحیح برای بازگشایی مدارس در استان کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: روابط عمومی با هوشمندی، دانش، تخصص و تعهد لازم و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های مختلف رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مختلف به خوبی توانست از انجام وظایف محوله برآید.

عزت خواه تصریح کرد: روابط عمومی در رشد و تعالی مجموعه آموزش و پرورش و برای رسیدن به اهداف، نقش راهبردی دارد و یک کارشناس روابط عمومی به روز، پویا و کارآمد می‌تواند با شناسایی ظرفیت‌ها، امکانات و پتانسیل‌های اداره خود و متعاقب آن برنامه ریزی صحیح و هدفمند، به پیشرفت مجموعه اش کمک و زمینه توسعه و تعالی بیش از پیش آن را فراهم آورد.

وی افزود: مرتفع نمودن مشکلات و چالش‌های پیش روی روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، از اولویت‌های اصلی این اداره است و اگر امکانات و شرایط لازم برای کارشناسان روابط عمومی فراهم شود، در سایه آرامش و امنیت خاطر به طور حتم می‌توانند دستگاه مربوطه را در رسیدن به اهدافش همراهی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان