اجرای بیش از 180 یادواره شهدا در استان قزوین


اجرای بیش از 180 یادواره شهدا در استان قزوین

قزوین - معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از اجرای بیش از ۱۸۰ یادواره شهدا در هفته دفاع مقدس در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمزه برین بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: رمز ماندگاری دفاع مقدس اتصال آن به اهداف عالیه قیام عاشورا و حرکت امام حسین (ع) است.

وی افزود: فرهنگ عاشورا باعث شکل‌گیری فرهنگ مقاومت شده و این فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار به دورترین کشورهای دنیا نیز رسیده است.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: فرهنگ عاشورا و فرهنگ ایثارگری و مقاومت تنها به دفاع مقدس خلاصه نشده و امروز شاهد هستیم در برهه‌های مختلف و در شرایط خاصی همچون کرونا این روحیه راهگشای مشکلات کشور است.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس عنوان کرد: این هفته فرصتی برای یادآوری دستاوردهای دفاع مقدس و همچنین تجلیل از چهره‌ها و ایثارگرانی است از جان و توان خود برای دفاع از این کشور استفاده کرده‌اند.

برین با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها و نهادهای متولی باید برای گرامیداشت چهل و دومین سالروز دفاع مقدس تلاش کنند، بیان کرد: سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی در قالب ۹۰۰ پایگاه مقاومت مسجد برای تبیین دستاوردهای دفاع مقدس تلاش خواهد کرد.

وی از اجرای بیش از ۲۷۰ فعالیت در قالب ۶۷ برنامه خبر داد و افزود: تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس در اولویت برنامه‌های این هفته است.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: اجرای بیش از ۱۸۰ یادواره شهدا، ۶۰ برنامه آبروی محله، ۶۰ نشست سیاسی و بصیرتی و بیش از ۷۰ همایش فرهنگی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی تاکید کرد: فعالیت ۳۰ گروه جهادی تخصصی، ۲۰ کارگاه آموزشی مهارتی اشتغال، افتتاح ۷ پروژه عمرانی اقتصادی سپاه استان قزوین، برپایی ۱۰ مراسم تجلیل از ایثارگران و همچنین کادر درمان و ۴۰ مسابقه ورزشی کوه‌پیمایی در سطح پایگاه‌های مقاومت از جمله برنامه‌های این هفته در سطح سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین است.

این مسئول در پایان یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز بیش از ۵۴۰ میلیارد تومان بسته‌های معیشتی و لوازم التحریر در بین نیازمندان استان قزوین توزیع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


روزی روزگاری خبرنگاری