برگزاری 62 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در کهگیلویه هدفگذاری شد


برگزاری 62 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در کهگیلویه هدفگذاری شد

دهدشت_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت از هدفگذاری و اجرای ۶۲ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی‌اصغر پور بهشت در جلسه ستاد بزرگداشت برنامه‌های هفته دفاع مقدس، از هفته دفاع مقدس به عنوان یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: ما باید جهت بازخوانی آرمان‌های رزمندگان دفاع مقدس نسبت به ترویج فرهنگ ایثار والای شهادت تلاش کنیم.

پور بهشت تصریح کرد: می‌توان با بازخوانی مناسبت‌های مربوط به هفته دفاع مقدس برای جوانان در طول سال، آنها را از هجمه‌های دشمن آگاه ساخت.

وی از اجرای ۶۲ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در دهدشت خبر داد و گفت: دیدار رزمندگان با رهبر انقلاب به صورت ویدئو کنفرانس از مهم‌ترین این برنامه‌هاست و در این برنامه از ۴۰۰ رزمنده دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

پور بهشت از اجرای صبحگاه مشترک، تجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، رزمایش جهادی ادارات، میز خدمت در مصلای نماز جمعه، سخنرانی فرماندهان دفاع مقدس قبل از خطبه‌های نماز جمعه، اعزام گروه‌های جهادی و اکیپ‌های پزشکی به مناطق کمتر برخوردار به عنوان بخشی از این برنامه‌ها نام برد.

وی تصریح کرد: طی هفته دفاع مقدس چندین یادواره شهدا از جمله یادواره یک بانوی شهیده برگزار می‌شود.

پور بهشت فرهنگ دفاع مقدس را نشأت گرفته از فرهنگ عاشورا عنوان و با بیان این‌که این فرهنگ روز به روز مثل عاشورا زنده است، خواستار همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها برای برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس شد.

وی نقش شهرستان کهگیلویه در زمان جنگ را برجسته عنوان و با بیان اینکه متأسفانه آنگونه که باید دلاور مردی‌های رزمندگان ما به تصویر کشیده نشده است، گفت: نیاز است این دلاوری‌های برای نسل جوان تشریح و به تصویر کشیده شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول