آغاز رزمایش «سپاس» با رمز سلام فرمانده در مازندران


آغاز رزمایش «سپاس» با رمز سلام فرمانده در مازندران

ساری- رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت با رمز سلام فرمانده یا صاحب الزمان (عج) در آستانه هفته دفاع مقدس در مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رزمایش سراسری سپاس و میثاق با ولایت با رمز سلام فرمانده یا صاحب الزمان (عج) همزمان با هفته دفاع مقدس و با هدف دیدار و تجلیل از خانواده معظم ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید آغاز شد.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا صبح سه شنبه در این رزمایش با تقدیر از حضور میلیونی ملت ایران و مردم استان در همایش بزرگ اربعین حسینی اظهار داشت: تمدن بزرگ اسلامی با این همایش نهادینه شده است.

وی با تاکید بر نشر ارزش‌ها و فرهنگ ناب اسلامی و دفاع مقدس گفت: برای رزمایش بزرگ سپاس و میثاق با ولایت هزار و ۳۰۰ تیم ساماندهی شدند و از خانواده‌های شهدا و ایثارگران تجلیل و تقدیر می‌کنند.

محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با تاکید بر تداوم تجلیل و دیدار با خانواده‌های شهیدان اظهار داشت: در این رزمایش مسئولان به نمایندگی از نظام با خانواده‌های شهیدان و ایثارگران دیدار می‌کنند.

وی رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت را سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: حرکت ایثار و شهادت از خانه شهدا شروع شد و ترویج این فرهنگ سبب نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی می‌شود.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس و ۴۲ شهید مدافع حرم تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب