دفاع مقدس دوران طلایی تاریخ ایران است


دفاع مقدس دوران طلایی تاریخ ایران است

شهرکرد_ نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس دوران نورانی و طلایی در تاریخ ایران به‌شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام پیش از ظهر چهارشنبه در سومین آئین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دوران دفاع مقدس و مقاومت که به‌صورت ویدئوکنفرانس در دانشگاه شهرکرد بیان کرد: دفاع مقدس همچنان در عمل، روش‌ها و رفتارها باید مقدس بماند.

وی افزود: قداست دوران دفاع مقدس شعاری نیست و باید این قداست در نهاد، جان، دل، اعمال، تعامل، مردم‌داری، ایثارگری و حلال و حرام ما نمود داشته باشد.

نکونام تصریح کرد: امام خمینی (ره) توانست به‌عنوان دست خدا این کشور را از شر دشمنان نجات دهد و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان به‌عنوان دستان خدا در این راه انواع سختی‌ها را به جان خریدند.

وی گلزارهای شهدا را از برکت‌های دوران دفاع مقدس دانست و یادآور شد: امروز مدیران، پایگاه‌های بسیج، مساجد، نمازهای جمعه و جماعت می‌توانند در عمل به‌عنوان دستان خدا عمل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: شهدا در وصیت‌نامه‌های خود حضور در نماز جمعه و جماعت و شرکت در اجتماعات را بسیار مورد توجه قرار داده‌اند.

وی دفاع مقدس را دوران طلایی و نورانی ایران دانست و اظهار داشت: امروز با حضور در اجتماعات مختلف نباید اجازه دهیم دشمن به اهداف خود برسد.

نکونام به آثار دوران دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: تقویت تجهیزات دفاعی، برتری فن‌آوری، شکل‌گیری لشکر دفاعی قوی در سپاه پاسداران و ارتش، شکل‌گیری مقاومت منطقه‌ای، مقاومت در برابر داعش، ایادی آمریکا و استکبار جهانی از نعمت‌های خداوند و برکت‌های دوران دفاع مقدس به‌شمار می‌رود.

وی وحدت را باعث عظمت دفاع مقدس دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس همه به نظام جمهوری اسلامی، آرمان‌های امام خمینی (ره) و اسلام فکر می‌کردند.

نکونام بیان کرد: در دوران دفاع مقدس همه با خدا معامله کردند و خداوند هم دنیا را در برابر ایران به زانو درآورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)